Recenze (4 687)
Vlkochodci (2020)
Tyhle animáky sice zrovna dvakrát nemusím, ale kvalitu tomu odpárat nedokážu. Ten formát se k tomuto příběhu zkrátka hodí, stejně jako japonské anime k určitému typu filmů. Stylizace na jedničku. 75%
Žaluji! (2019)
Roman Polanski rozhodně neztratil schopnost točit velmi dobré a zajímavé filmy. Žaluji! může divák brát jako jeho celoživotní pokus o jistou rehabilitaci před veřejností. Roman Polanski je kontroverzní, do USA má snad i zakázaný vstup, možná právě proto režíruje tak jak režíruje a neohlíží se nalevo ani napravo. 70%
Neviňátka (1961)
Možná zatím nejstarší horor, který jsem měl možnost vidět. Není to vůbec špatná záležitost. Kvalitní herci, na strašení si divák musí vždy počkat, mezi tím se spíše buduje zápletka. Horor od roku 1961 do dnešních dnů ušel obdivuhodný kus cesty. Musím říct, že všechny tyhle starší horory hodně působivě umí pracovat s dětským elementem. Ať už se jedná o Vymítače ďábla, Přichází Satan!, Rosemary má děťátko. Zkrátka poměrně reálně ukotvený příběh. Žádný magor co pobíhá kolem jezera nebo někde v Texasu.... 65%
Uvězněni v čase (2007)
Cestování v čase tentokrát po španělsku a zároveň s docela praktickými úmysly. A totiž eliminovat množství svých budoucích JÁ na úplné minimum. 65%
Deníček moderního fotra (2021)
Body dolů za posledních zhruba 20 minut, kdy samozřejmě tvůrci potřebovali nějaké závěrečné drama. Jinak Mádlova postava je tedy hotový Superman. 55%
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelní záznam)
Tak to nakonec naši Cimrmani přeci jen zvládli a dokázali se ctí rozloučit. Škoda že čas nikdo nezastaví a další hry už pravděpodobně nikdy nevzniknout, možná je to dobře. Každopádně není nic lehčího a lepšího než šoupnout do přehrávače Akt a sjet to všechno ještě jednou znovu. České nebe každopádně. 80%
Old Henry (2021)
Old Henry překvapí jak svou kvalitou, tak skvělou hlavní postavou a více už prozrazovat nebudu. Pravděpodobně nejlepší western za posledních 10 let. Možná životní role pro Tima Blakea Nelsona. 75%
Po stopách krve (1969)
-Potřebuju abyste mi pomohl vysvětlit několik posledních detailů.... je tady ještě další možnost... -Komu tohle chcete dokázat?" -Zatím vám. Film. Dokonalý Hrušínský v roli majora Kalaše v dokonalé české detektivní perle. My jsme kdysi točili detektivky a jaký panečku. Další český skvost konce 60. let. 95%
Lesní duch (1981)
V raném mládí jsem Lesního ducha neviděl a později mě oslovily spíše 2. a 3. díl, kdy to Bruce Campbell ultimátně rozjíždí. Jednička ještě trpí velkým množstvím neduhů, samozřejmě uznávám že byla pořízena za mrzký peníz a že Samu Raimimu nakopla kariéru a udělala jej slavným. Bohužel ten film hodně zestárl a vyloženě mě potěšily jen kamerové průlety. 60% spíše z úcty.
Reminiscence (2021)
Slaboučké sci-fi, které by hrozně rádo patřilo do vyšší ligy. Jedná se o takový špatný klon Minority Report s velkou dávkou romantiky. 40%