Recenze (48)
Oběť - Epizoda 4 (2019) (epizoda)
...dokonalosť
Tři přání pro Popelku (2021)
WTF! ?!?!?
Všechno, všude, najednou (2022)
WTF???
Srážka s láskou (2019)
Ku*va, asi som zas videl úplne iný film ako všetci ostatní. Vlastne, nevidel... v polovici som to vypol... Tá jedna * za Charlize. Rogen zožral ostatné 4*.
Noční hra (2018)
Vkusných, vtipných a zábavných amerických komédií je... toľko, koľko ich je. Ale "toto" k nim určite nepatrí!!!
Tomb Raider (2018)
Zlatá Andželína. To "A", majú a Aliciou spoločné, ale to je tak všetko. Vykrádačka dokonalá. Jedno z mála pozitív, tohoto realisticky tváriaceho sa zlepenca. A, keďže sa jednoznačne jedná o reštart série, tak sa vážne máme ešte na čo "tešiť" ;-(
La La Land (2016)
Oscarový "muzikál"? Veľa kriku pre nič! Technicolorová mydlová bublina... v skutku, úplne prázdna. Nemá byť muzikál hlavne o "pesničkách"? Z týchto mi nezostala v hlave ani jedna. Skúste si pustiť také West Side Story, to budete mať v hlave iný koncert... a na dlho.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Nie tak zábavné ako jednotka, ale stále vysoký štandard. Dvojkový syndróm funguje neomylne. Trojka, bude určite opäť, za päť:)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
... je mi úplne jedno, že je tu hodnotenie max 5*. Dávam ****** !!!
Move On (2012)
Zatraceně kvalitný odpad...:(