Recenze (116)
Gravitace (2013)
Skvělá kamera, postavy (ikdyž jsou jen 2) se mi zalíbily,ale zkrátka děj je o ničem. Docela mě potěšilo, že když ěj nebyl tak zajímavej, tak aspoň ten film netrval 3 hodiny. 65%
Praha 1945: Poslední bitva s Třetí říší (2005)
Brutální propaganda, a to i přesto, že je to z roku 2005, dost překopávající historii a příliš chválící Rudou armádu, absolutní blbost! 0%
Vladimir 518 feat. Kateřina Winterová: Du dolu (2009) (hudební videoklip)
Dokonalá hudba a i přes horši kvalitu skvěle promyšlenej klip.
Očista (2013)
Skvělej nápad, ale špatně využitej (stejně jako u Snowpiercer nebo Vyměřený čas), bylo tam několik fakt už moc nereálných věcí (když nepočítám zavedení dne očisty). 80%
Justin Bieber's Believe (2013)
Nemám rád Biebera, ale snažil jsem se ten film hodnotit nestranně. Stejně jsem to nakonec za 20 minut vypnul a vys*al se na to, protože pro nefanoušky (ne přímo hatery) nemá zhlédnutí tohoto filmu žádný smysl. Uděluju 4% ;).
Pan Nikdo (2009)
Film jsem se od začátku snažil pochopit, což je chyba, všechno se začalo ke konci vysvětlovat a dokonale do sebe zapadat. Přesto 80%
Grandhotel Budapešť (2014)
Skvělé postavy, kostýmy a kamera, ale jak už je u některých skvěle hodnocených filmů posledních několika let zvykem, děj byl absolutně o výkalu. 45%
Muž z oceli (2013)
Celý život zásadně nemám rád filmy se superhrdiny, ale tohle mi díky skvělé kameře a efektům přišlo, jakoby to konečně bylo trochu lepší.. Jinak děj byl podle očekávání pěkně na nic. 55%
Zaříkávač lží (2014) (amatérský film)
(POZOR, SPOILERY)Nejfake v tomto videu de facto shrnul a doplnil to, co už sdělil v několika videích a všema očekávaný odhalení obličeje se neodehrálo, takže pro většinu lidí celkem zbytečnej film. 2* za pěkné provedení vzhledem k tomu, že je to amatérský film. 35%
Bermudský trojúhelník: Šokující nové záhady (2005) (TV film)
Příliš fantazírování a málo skutečností. 40%