Recenze (116)
Kontrafakt: JBMNT (2014) (hudební videoklip)
Song hodnotit radši nebudu, ale klip je celkem fajn. 80%
Všechnopárty (2005) (pořad)
Sice mi Karel Šíp přijde docela nudnej, ale většinou si pozve skvělý lidi, se kterejma si povídá o zajímavejch věcech především z jejich života a ti pozvaní lidé také dokážou dobře pobavit. 85%
Sedm (1995)
Bohužel mě to moc nezaujalo... Celou dobu nudná kriminálka a na konci jedna jediná zajímavá scéna. 40%
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nechci tady shrnovat seriál nebo ho nějak hodnotit kvůli tomu, že stále pokračuje, jen chci pochválit skvělý herecký výkon Jacka Gleesona, takhle zápornou postavu hraje skvěle.
Revolta - Někdy ztracený (2012) (hudební videoklip)
Pouhý brečení a stěžování si, nic víc.
Poslední sezona (2006) (seriál)
Ze začátku bylo dost hokeje a já, jako malej kluk, kterej v 8 letech z venku pospíchal domů, abych stihl každej díl, jsem byl jako hokejista dost nadšenej. Pak se z toho začala stávat klasická česká blbost. 40%
Italian Spiderman (2007)
Jesu christo un cocodrillo! parádní parodie na akční filmy. Efekty jsou naprostý životní dílo, stejně tak kostýmy!
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Bylo to dost smutný, tím myslím celej film. Prostě mi přišlo, že celou dobu to bylo pojatý smutně. Povedenej závěr. 90%
Evakuace Země (2012) (TV film)
Film, kde je dost zajímavejch faktů, ale je to trošku přehnaný.
Rivalové (2013)
(POZOR, SPOILERY) Nevím, jestli říct bohužel nebo bohudík, ale tenhle příběh jsem znal a tak pro mě film z většiny nebyl tak napínavý, jako by byl, kdybych ten příběh neznal, měl bych pravděpodobně dost jiný zážitek z filmu, kdybych nevěděl, že se za 42 dnů Lauda vrátí, nebo že nakonec James Hunt nedojel pátý, ale třetí. Hunt měl tenkrát udělat nějaké gesto, zastavit před cílem, schválně nedojet v první trojce nebo něco takovýho, ale to byl zkrátka on. Skvělý kousek a nejlepší film roku 2013. 100%