Recenze (116)
Okresní přebor (2010) (seriál)
S Comebackem jediný dobrý, smysluplný a vtipný výtvor TV Nova.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Film naprosto narvanej superhláškama. 100%
Evoluce (2011) (studentský film)
Myslim,že to neni tak strašnej film, jak si ostatní myslíte,může i posloužit k zamyšlení a 12 minut vám nic neudělá, i kdyby se vám ten film zdál sebehorší. 50%
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Velice povedené drama, které potěší svou nepřehnanou délkou, překvapivě postupně se obracejícím dějem, skvělými výkony herců a také skvělým scénářem.
Earth (2007) (TV film)
Tenhle film podle mě nemá právo být v žebříčku nad skvělými filmy typu Matrix atd. Sice je to fajn, ale pořád je to dokumentární film, pro který by měla bejt zvolená jiná kategorie... 75%
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dost mě překvapilo, že je tenhle film tak dobře hodnocenej. Tolik mi to asi nesedlo, ale jsou tam výborný hlášky. 75%
Mixxxer (2012) (pořad)
Hovadina vysávající z lidí prachy, s tím, že zavoláte, zaplatíte a pak možná se štěstím si řeknete o písničku, kterou si umí pustit naprosto každej. Každý 2 písničky reklama, která trvá dýl než samotnej pořad. 5%
Amadeus (1984)
Nuda, vypadá to, že ostatní dávaj dobrý hodnocení snad jen kvůli Formanovi,kterýho já nemám vůbec v oblibě. 45%
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Až na tu komunistickou písničku skvělej film nebo, jak by někdo řekl, pohádka. 95%
Ego feat. Robert Burian: Žijeme len raz (2012) (hudební videoklip)
Skladba sama o sobě jen komerční záležitost, klip natočený za pár korun a podle mě ne moc záživný. 20%