Recenze (27)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Davam jednu.Aj to len za Hudbu.Inac velka katastrofa
Grizzly zabiják (2015)
KATASTROFA
Bohemian Rhapsody (2018)
poslednych zhruba 35 minut je ... nemam slov preto musim dat 5 hviezd
Největší showman (2017)
neznasam muzikaly ... ale toto bolo k..rva dobre
Ready Player One: Hra začíná (2018)
STEVEN nam ukazal ze este do stareho zeleza NEPATRI
Policajt ze sámošky 2 (2015)
na silu natocene... ale prvy diel velmi dobra sialenost
Logan: Wolverine (2017)
podobne ako NOLANOVI s batmanom sa podarilo MANGOLDOVI s loganom.......... posunut hranicu comiksovych FILMOV o uroven vissie...VERRY GOOD
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
NO COMENT...................................................
Gladiátor (2000)
4krat v kine...TOHLE JE PROSTE PECKA
Tvář vody (2017)
znovu sa prikladam k BoKo CzT a zaroven si kladiem v hlave otazku ze co to kurva bolo... a aby nebolo malo jebnite tomu este par oscarov. sak co reku....