Recenze (30)
Cesta válečníka (2018)
Nudaaaaaaa
Antikrist (2009)
3/4 filmu nuda a 1/4 nechutná...
Žádné prudké pohyby (2021)
Nuda, nuda, nuda...
Suspiria (2018)
OMG
Temný případ (2014) (seriál)
Nuda. První díl stačil, pokračovat nehodlám.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Nemám rád filmy s touhle tématikou a z téhle doby, ale kvůli hodnocení jsem kouknul na první díl. Nudaaaaa. Dík, ale víc vidět nechci, ztráta času.
Přes kosti mrtvých (2017)
Tak větší kravinu a nudnější a o ničem film jsem dlouho neviděl. Ztráta času...
Pravěk: Nový svět (2012) (seriál)
Konec zklamal.
matka! (2017)
Velké očekávání a velké zklamání. Chujovina, stupidní konec.
Ve jménu Krista (2016)
Nuda, nuda, nuda...