Recenze (65)
Čtvrtý druh (2009)
Tak špatnej a nudnej film sem teda dlouho neviděl. Za celou dobu mě film ani jednou nevtáhl do děje a poslouchat ubrečenou bábu 98 minut bylo stresující a depresivní. Sotva 30%
Diktátor (2012)
Konečnĕ vtipná komedie. Bruno byl moc ujetej ale tohle má šťávu
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Dokument o Zemi. Co od toho čekat? Nudné bláboly? Tak v tomhle případě ne jedná se spíš o nádherné záběry a fakta která děsí člověka tím jak na tom lidi jsou blbě
Don Jon (2013)
Velmi příjemná podívaná díky Levittovi. Jeho styl režie je takový příjemně jednoduchý a neokoukaný a i výběr hlavních hereček je moc fajn. Tak trochu to připomíná chlapský romantický film. A na tomto poli jich moc není a je zajímavé sledovat jak to vidíme právě my muži.
Equalizer (2014)
Fuqua mě nejvíc bavil díky Training Day, ale tady mě bavil snad ještě víc. Klaďas byl tak temný a záporák ještě temnější a není to čupr když vlastně ani nevíme kdo je ten tajemný mstitel. Za mě 89%
Fight For Your Right Revisited (2011)
"Beastie Boys, A herci, nápad." Nápad: 5z5 Zpracování: 5z5 Obsazení: 5z5 Efekty: 3z5 Zvuk: 5z5 Hodnocení: 92%
Gran Torino (2008)
už million dollar baby byl jeden z největších skvostů co natočil, ale tohle je naprostá bomba. Hezky ukazuje poměry v usa i lidskou stránku válečných veteránů a to auto. to je prostě mlast. Clinte jen tak dál.
Hodný dinosaurus (2015)
Bože? Proč?
Hon (2012)
Jedním slovem - NESKUTEČNÉ. Dánsko je tak malé a filmařsky v poslední době obrovské. Za málo peněz filmaři natočili velkolepé filmové dílo pro již filmově vyspělého diváka. Je příjemné vidět, že na super film není potřeba miliony dolarů. Stačí je ta severská syrovost a skutečné pocity a city co do toho umí tamní herci dát.
Hop (2011)
"Nuda s hezkou animací" Nápad: 2z5; Zpracování: 3z5; Obsazení: 2z5; Efekty: 3z5; Zvuk: 4z5 Hodnocení: 56%