Oblíbené filmy (10)
Sherlock Holmes (2009)
Na vlásku (2010)
Skvělá, roztomilá a úžasná animovaná pohádka, při které si na začátku ihned oblíbíte všechny postavičky. Nechybí v ní napínavé zvraty ani dávka humoru, který pochopí i děti. Prostě a jednoduše je to můj nejoblíbenější animák a navíc, kdo by si ihned nezamiloval roztomilého chameleona Pascala nebo šíleného koně Maxima? :)
Někdo to rád blond (2004)
Pro mě nejlepší komedie, když nechci nad něčím přemýšlet a chci prostě jen vypnout. Sice je to možná o ničem, herecké výkony taky nic moc, ale pro mě jsou hlášky z ní nezapomenutelné!
Dopisy pro Julii (2010)
Ženy v pokušení (2010)
Zkus mě rozesmát (2011)
Sandlera nemám moc ráda, ale rozhodla jsem se, že se na tenhle film podívám i přes mojí averzi k němu a jsem opravdu ráda za to, že jsem to udělala. Herecký výkon Jennifer Aniston byl skvělý a celý film se mi moc líbil. Byly tam dobré hlášky, romantika a trošku i zvraty. Prostě a jednoduše, na tenhle film se vždycky ráda podívám znovu.
Láska nebeská (2003)
Walk the Line (2005)
Léto s kovbojem (1976)
Úžasný a skvělý český film, na který se koukám stále dokola a dokola! :) Hlášky typu: "Co za mnou pořád lezeš, krávo jedna?!" "Tak mi aspoň nenadávej!", jsou prostě nezapomenutelné! :D
Tři oříšky pro Popelku (1973)
I když jí vidím každoročně, stále jí miluji. Je to prostě skvělá klasika.