Recenze (235)
Sisu (2022)
Scenáristický primitivizmus level 1000...
Menu (2022)
Kto niekedy robil kuchára, tak pochopí :)
Blondýnka (2022)
ale jo Ana de Armas si zasluzi minimalne 4/5, ale zvysok je odpad takze za mna 2/5... som sa vlastne nic nedozvedel okrem toho, ze marilyn bola (podla autorov tohto filmu), neschopna submisivna "devka"... co si myslim, ze nebola uplne...
Bomber (1982)
S ťažkým srdcom 1*. Keby to nebol zrecyklovaný Bulldozer a je tam aspoň štipka invencie a lepšie bitky, tak dám možno 2.
Disaster Movie (2008)
Skutočný disaster! A to sú paródie môj obľúbený žáner.
Debbie a její parťačky (2018)
Tento film nie je zlý, lebo je to (pre niekoho) feministická agitka, ten film je proste zlý, lebo je napiču napísaný a menej napiču, ale stále napiču, natočený... EDIT: hodnotenie mením z 1/5 na odpad, lebo sa tam objavil Corden, tento netalentovaný, sebestredný kokot
Terminátor: Temný osud (2019)
Až na pár Schwarzových vtipných hlášok a odkazov na prvý a druhý diel, je tento film najväčší kopanec do ksichtu aký značka Terminátor kedy dostala.
Zabít Gunthera (2017)
Čakanie na Godot... Schwarzeneggera.
The Starving Games (2013)
Stále lepšie ako parodovaná predloha.
To (2017)
Neuveriteľná kokotina! Pri pozeraní tohto "hororu" môžu mať strach snáď len hyperprotektívni rodičia, ktorí sa zrejme budú báť, či skupinku loserov na bicykli náhodou nezrazí auto. A v tomto filme sa teda bicykluje viac ako uteká pred Pennywise-om.