Recenze (4 257)
Franklin a Zelený rytíř (2000)
Dětská blbůstka:)
Hanebný pancharti (2009)
Po dalším shlédnutí musím uznat, že toto je snad Tarantinova topka. Naprosto vynikající herecké výkony, napínavá větší část filmu, krása.
Baby Driver (2017)
Do třičtvrtě výborné, potom splácanina. Extrémní rychlost rozhodně lepší, ale tohle také stojí za shlédnutí a Ansel hrát dobře :).
Nespoutaný Django (2012)
Druhá polovina lehce vázla, nemá to takový náboj jako Hanebný pancharti, ale super.
Ostravak Ostravski (2016)
Blbost, ani Igor to nezachránil.
Dvojníci (2016)
Pobavilo ale dost předvídatelné :)
Muž na hraně (2012)
Nečekala jsem od toho nic, ale nakonec velmi velmi solidní krimi. Poutavé a E. Banks byla skvělá!!
Kyky Ryky a pár vajec (2015)
Otřesné!! Nedá se sledovat!! 1* za pěknou animaci. To je jediné pozitivní na celém tomhle výtvoru.
Divnovlásky (2008) (TV film)
To bylo tak hloupé, až to bylo dobré :D). Opravdu některé scénky stály za to.
BrainStorm (2008) (TV film)
Zajímavé ale ten konec šílený. Výborná Chýlková i Trojan..:)