Recenze (4 257)
7 životů (2017)
Naprosto luxusní! Když jsem si četla popisek přišlo mi to až humorné, pondělí úterý středa... No sranda.. Trošku předvídatelné, ale některé okamžiky dost nečekané , scénárista se s tím moc nepáral.. Spokojenost..
Obr Dobr (2016)
Neee.. Slabota, Spielbergu.
Sebevražedný oddíl (2016)
Asi nejlepší superhrdinský film :) .. Dokonalá Harley & Joker. úžasné!
American Horror Story - Cult (2017) (série)
Každým dílem divnější a divnější.. Strašidelné to moc nebylo, ale bavilo mě to.. Poslední díl šílená blbost..Oblíbené postavy: Ally, Winter..
American Horror Story (2011) (seriál)
Vynikající seriál, samozřejmě topová druhá série. Tu snad nikdy nic nepřekoná.
Milada (2017)
Tak jo, když jsem šla do kina, v podstatě jsem vůbec nevěděla co tak očekávat a podle hodnocení jsem nečekala žádnou slávu, ale tohle je prostě bomba! Ayelet je jedna z top hereček a její vžití se do role je fantastické !!! Krásná hudba a příběh.. Stříhy šílené..
Jigsaw (2017)
3*, pro mě zklamání. Po tak vysokém hodnocení oproti posledním dílům, jsem čekala fakt pecku. No nedostala jsem nic. Pasti nejhorší ze všech dílů, nejlepší byla závěrečná a zasypávání. Jinak katastrofa. Vše předvídatelné jak sviňa. Podle mě 5,6 mnohem lepší než tohle..
Milovník po přechodu (2017)
Slabší 4* :). Nebylo to až tak klišé, něco bylo nepředvídatelné. Bylo to v podstatě tak blbé až to bylo dobré :). Hlavní herec šílený.
Zabiják & bodyguard (2017)
Super :) výborný akčnák. Salma pobavila. 4* you motherfucker.
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Klasika:) super filmeček o svátcích:)