Recenze (23)
610 metrů nad zemí (2022)
Strašná pitomost...
Jan Žižka (2022)
Snaha byla, ale něco tomu chybí... Žižka mohl být přece jen výraznější. Scénář by tak snesl nějakou tu úpravu. Jako průšvih to ale nevidím...
The Morning Show (2019) (seriál)
Herecky dobré, ale... Námět je prostě naivní. Banda šovinistů a nesvéprávných ženských... Uf.
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Taková škoda a promarněná příležitost. Dvě hvězdy za Karla Dobrého. Zbytek hrůza, nejhorší ze všeho byla otravná manželka Thurna!
Nejtemnější hodina (2017)
Gary Oldman - dokonalost! I to ostatní by si zasloužilo nejméň 4 hvězdičky, takže je to jasné.
Vetřelec: Covenant (2017)
Tohle bylo peklo, jestli ještě někdy uvidím (!!!SPOILER!!!) Fassbendera líbat Fassbendera, jdu si to hodit. Ridley to totálně zazdil, doufám, že už nebude pokračování. #nevermore
Dunkerk (2017)
Po dlouhé době skvělý zážitek z kina.
Rock of Ages (2012)
Zábavná blbina :)
Sherlock - Série 4 (2017) (série)
No, mám Sherlocka hodně ráda, ale 4. série už je mimo, totálně překombinovaná... Škoda.
Pustina (2016) (seriál)
Na české poměry je to určitě nadprůměr, mě ale nesedly předlouhé scény, přehnaně a uměle morbidní a temná nálada a nedostatečné detektivní odhalení. Konec mě moc nepřekvapil. Jinak herci byli skvělí, o tom žádná. Mohlo to mít ale tak o tři díly méně. Jinak na sever se dá dívat i jinak... Moje chyba, mám zůstat u anglických detektivek :)