Recenze (183)
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Po scene skoku z lanovky na prave prolitajici rogalo uz jsem se citil trapne a chtel to hned vypnout,ale zkusil jsem tomu dat sanci,jenze kdyz moje oblibena herecka a sexica v jedno Alba se tam zacne pelesit s takovym namachrovanym hnusakem typu Stathama,to uz bylo na me moc a vypnul to...Akcni sceny by se stejne nejspise odehravali v duchu ,,skoku na rogalo,, tak si myslim ze o nic jsem neprisel...Hold Statham nebude nikdy muj oblibenec.
Román pro muže (2010)
Tady si to u me Donutil docela posral :)) I jsem drzel palce Budarovi aby ho odpraskl ale bohuzel..a co se tyce filmu,slabota,vydrzel jsem jen do konce,abych zjistil jak to vse dopadlo,nic prekvapujiciho se ale nekonalo takze film rychle mizi v propadlisti dejin :))
Godzilla (2014)
Tak tohle se nepovedlo..
Kong: Ostrov lebek (2017)
Cekal jsem pruser ale nakonec film se mi libil :)Akce je tu dostatek,sceny jsou prehledne a prakticky porad se neco deje tak se clovek nenudi :))
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Prislo to vsechno takove amaterske..vypnuto po 30 minutach,nedokoukano..
30 dní dlouhá noc (2007)
Slaba trojka:)kdyz solidni upiri strilecku,tak Upiri s Woodsem :)
Splašený vlak (1985)
Zub casu se tu dosti podepsal..
Za každou cenu (2016)
Nenadchlo me to tak jak jsem cekal podle zdejsich komentaru,spoustu dialogu,malo akce..dve hvezdy za krajinu a tu zaverecnou prestrelku..
Strážci - Watchmen (2009)
Bohuzel takove filmy asik nejsou pro me,nedokazal jsem se do pribehu vzit,pochopit co vlastne se deje,libila se mi uvodni fight scena,dale pohreb za doprovodu ,,Sound of Silence,, a pak uz nic,pac jsem to vypnul..
Valentine (2001)
Slusny slasher,akorat vrazd mohlo byt ponekud vic :) a zaverecne rozuzleni znaci,ze by mela byt natocena dvojka,avsak asik od napadu padnulo,coz je i skoda..Za me tri ***,preci takovemu Vriskotu,Patku trinactymu se to nemuze rovnat,ale i tak prijemne me to zabavilo :)