Recenze (183)
Depeche Mode: Devotional (1993)
DM my live,cili 5 hvezdicek :)
Discopříběh 2 (1991)
Nostalgie a zabava,proste pro me kult,4 hvezdy a rikejte si co chcete :)
Divočáci (2007)
Bohužel mě to neoslovilo,tolik známých tváří ve snímku a stejně mě to donutilo po necelých 30-40 minutách to vypnout..
Dobrý voják Švejk (1956)
Kdo nevidel,neni Cech :)
Doghouse (2009)
Já se u filmu skvěle bavil,po dlouhé době zombie komedie,která se mi opravdu líbila,pro mě lepší,než přeceněný Soumrak mrtvých... :)
Dokonalá loupež (2018)
THE HEAT je jen jeden...
Dokonalý svět (1993)
Tady nejde jinak nez cistych pet :) u toho konce mi vzdy ukapne slza a to jsem chlap jak hora :))
Drsňák (1998)
nic svetoborneho,ale na zabaveni se na vecer to stacilo :) Baldwin mi prisel cely film jakoby porad sjety,ten jeho vyraz v obliceji :D
Druhá míza (2015)
Prijemny oddechovy filmik ve kterem si odehraje svuj standart Alik Pacino,akorat me mrzi,ze to uteklo tak nejak vse rychle...Rozhodoval jsem se mezi tremi a ctyrmi hvezdami,ale nakonec ve filmu jsem nenasel nejakou velkou dojemnou scenu nebo okamzik,ktery by me strhl ze zidle,ocekaval jsem,jestli nahodou Alik ve filmu nakonec nezemre,pac to ma celkem ve zvyku :D no jak jsem rekl,film neurazil,Al si odehral svoje a ja si vyplnil nedelni odpoledne :)
Dunkerk (2017)
Od filmu jsem cekal neco vice,asik vice akcnich scen i kdyz kazda akcni scena mela neco do sebe,nevim nevim,davam za tri hvezdicky pac na tu ctvrtou mi neco chybelo avsak co bych vyzdvihnul,tak po vetsine filmu jsem mel divny pocit po tele a troufnu si rict ze to zavinil ten neustaly pohled na rozbourene more a tak ta beznadej pri naletech nepratelskych letadel... PS:Hudba ktera hraje v pozadi po vetsinu filmu taky dobre s clovekem zaclouma a me osobne celkove se udelalo z filmu takove nevolno,ale abych to zhrnul,film urcite u me nepropadl,pri nekterych scen me mrazilo a nekde jsem zase si rikal kdy se neco uz stane.. 3 ***