Recenze (40)
Večírek (1968)
Jo jo, chvílema se mi chtělo až brečet. Bohužel ne smíchy, ale žalem nad tím, že takovouhle kravinu může někdo vypotit..
Johanna a dobrodruh: Nebe nad Afrikou (2012) (TV film)
Já Vám nevím, po pěti minutách sledování filmu jsem se nemohla zbavit dojmu, že koukám na variantu sestřičky Stefanie, jen v africkém kabátku. Rozkouskovaní na více částí můj dojem zcela utvrdilo. Za mě za dvě hvězdičky, které jsou i tak dost.
Candyman (1992)
Říkám fuj flekatým potvorám s žihadly a v podstatě i zrcadlům. Film patří mezi mé první viděné horory a zároveň byl taková malá osobní zkouška, zvládla jsem ho a to jsem byla malý frocík , i když nevím jestli nezhoršil ty fóbie...:D
Muži v naději (2011)
Bomba český filmek při kterém se člověk pobaví v podstatě na cizím neštěstí, nebo lépe řečeno nad věcmi, které by většina z nás považovala v osobní životě za katastrófu. Ti žárliví by si z něj měli vzít to největší ponaučení, a to, že se "zatloukat zatloukat zatloukat" nejdále dojdeš a tomu kdo nežárlí přeji aby mu smích přidal pěkných pár minut života nebo min, štiplání bránice jako mě :) Jediné mínus má českoKomediální nešvar moderní doby - vždycky někdo musí umřít, to však vyvažuje fakt, že poprvé se mi líbilo něco s Bolkem Polívkou B-)
Moje žena a jiné katastrofy (2007)
tu jedinou hvězdu dostala pouze hudba, nic víc. Film tak nudný, že i sponka na kancelářským stole hlavního hrdiny by si zasloužila větší ocenění než celý film. Rozhodně už nikdy nebudu 90 minut čekat jestli nějaký šašek "dá" tý holce co s ním chodí na oběd nebo ne. A upřímně?měl do toho jít! Mít takovou rachejtli jako Richard, dávno se oběsím na kravatě přišpendlené ke stropu třeba tou kancelářskou sponou..
Lví král (1994)
nestane se abych se jedinkrát dívala a neukápla mi alespoň jedna slzička když starý lví král zemře. Nádherná pohádka, kterou jsem zbožňovala a kterou dávali na mé první návštěvě kina. Přesto mě ten smutný, ale vlastně šťastný konec nepřestane dojímat
Z pekla štěstí (1999)
ještě jedno kvíknutí kuklové a dobrovolně vyměním svůj osud s drakem!
Četník a mimozemšťané (1979)
dnes se musím smát ale přiznávám, jako mladá svišť jsem z tohodle dílu měla hrozný strach a odmítala jsem se dívat, a to byly četníci mí oblíbenci..nevím co mě mohlo děsit na plechavějících mimozemšťanech, ale měli můj respekt :)
Máma (2008)
nevěřila jsem, že během tří minut mě něco vyděsí... po první minutě jsem měla obavy o čistotu gatí :-D
Skyfall (2012)
Dobře přiznávám! Má první bondovka, kterou jsem shlédla od začátku až do konce, neutekla, nevypla ji a nezdrhla jsem z kina a ještě mě vážně bavila!:) ba co víc dokoukala jsem i celé dobře dvacetiminutové titulky abych vše vstřebala a pro jistotu si ji ještě pořídila na dvd, myslím že další bondovky vemu na milost a postupně jejich sledování přehodnotím v jejich prospěch