Recenze (25)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Film osciluje medzi hrubozrnným a sem tam inteligentným humorom. Pobaví, ale napokon si z filmu mnoho neodnesiete. Ruku na srdce - taká senzácia to zas nie je....
Vymítač ďábla (1973)
Šokujúce!!
Nabít a zabít (2006)
Čo ma na tomto filme zaráža je: Ako mohli prehovoriť takých dobrých hercov k takejto somarine? Film je nestály ako aprílové počasie a vôbec netuší čím vlastne chce byť. Úvod vyzerá na psychologickú/parodickú hru formou dialógu, po ktorej v drhuej časti filmu nezostalo vôbec nič a k ničomu to vlastne neviedlo. Tam kde film mohol získať stráca (napríklad vykreslenie vzťahu medzi Slevinom a Goodkatom). Ten flashback na konci je otrasne kostrbatý a neprirodzený. Herci nepredvedú dokopy nič, až na sympatickú Lucy Liu, kvôli ktorej som to dopozeral dokonca. A na záver: Zamysleli ste sa aký je ten príbeh trápny a primitívny??
Potomci lidí (2006)
Vynikajúce. Film je možno trošku príliš podriadený vizuálnej stránke a kamerovej virtuozite na úkor príbehu a postáv, ale samoúčelné to rozhodne nie je. Práve naopak kamerové jazdy sú to, čo si vychutnáte najviac a najlepšie precítite atmosféru. Nechýba brutalita, beznádej a utrpenie, takže po zhliadnutí vás asi neminie chvíľka depresie.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Film je síce adrenalínový, vizuálne nápaditý a sem tam zábavný,ale vcelku ide len o bláznivý sled akčných scén, zbesilého strihu, prvoplánového a groteskného násilia bez akejkoľvek myšlienky, príbehu či postáv.
Rambo II (1985)
RAMBO JE KULT!! nechápem ten kult doteraz. Ale budiš.
Capote (2005)
Príbeh o spisovateľovi, ktorý sa rozhodne chopiť šance za každú cenu je rozhodnutý napísať svoj bestseller ma až tak emocinálne neoslovil, ale fenomenálny Seymour Hoffman áno. Nikdy netušíte ako sa v danej situácii na plátne zachová. Miestami zábavný, miestami tragický, ale najčastejšie úplne "čudný" a nekonvenčný . Odhaliť jeho myšlienkové pochody či spoznať jeho motiváciu je napriek tomu, že film sa točí len okolo neho, takmer nemožné. Takže len a len kvôli jeho geniálnemu ztelesneniu tejto bizarnej figúrky som sa rozhodol pre 4*.
Dlouhá cesta (2002)
Čím viac klišé, tým to bolo lepšie, pretože keď si pustím "romanťák" tak nič iné ako sladké a dojemné neočakávam...A táto romantika je ozaj dojemná :´-( vzlyk.
V jako Vendeta (2005)
Herecké výkony*(výborný John Hurt predovšetkým), myšlienka a nápady*,odvaha tvorcov* a hlas Huga Weavinga*. Škoda, že film je príliš komorný a nemôžem si pomôcť, ale prevedenie pôsobí strašne lacno...
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Ľahko stráviteľná komédia, ktorá najmä v prvej polovici ponúkne niekoľko naozaj vtipných scén. V druhej polovici film až príliš priepastne mení tempo, naberá na tragikomickosti, čo mi k Sandlerovi moc nepasuje, ale na druhej strane je pravda, že o to viac som bol zvedavý ako to napokon dopadne...