Poslední recenze (43)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Nečekaně chytlavý seriál, který se zpočátku tváří jako Sex ve městě, ale vzápětí Vám ukáže své napínavé drápky. I přes vyšší počet dílů si Manželky udržely laťku napětí hodně vysoko. A s přibývajícími díly dokonce dokázaly šikovně zatlačit na pilu. Ze seriálu, původně sledovanému kvůli přítelkyni, se nakonec vyklubalo drama, na které jsem se sám pokaždé moc těšil.
Donnie Darko (2001)
Úžasný zážitek, který se musí vidět, aby člověk pochopil jeho jinak těžko vysvětlitelné kvality. Podmanivý a vtahující děj, který nechácá člověka tápat a přitom ho neskutečně napíná. O jeho konci se vedou nekonečné diskuze, ale narozdíl od Lynchových filmů jsem si nepřišel zcela zmatený nebo ochuzený, naopak ;) Doporučuji i další shlédnutí, stojí za to s vědomím jak děj skončí sledovat jeho průběh a všímat si různých detailů. Jeden z nejzajímavějších filmů, co jsem kdy viděl.
Moon (2009)
Povedené sci-fi, od kterého jsem nic nečekal (neviděl jsem trailer, nečetl popisek, jen si nechal doporučit) a které opravdu překvapilo svým provedením i dějem. Příběh není z nejoriginálnějších, ale rozhodně je zde pěkně podán. Stačí si přečíst zdejší popisek filmu a nechat se unášet měsíční atmosférou... Hraní Sama Rockwella je opravdu bravurní a znovu mi dokázal, že je to skutečný pan herec. Méně vesmírného střílení a zachraňování universa a více lidskosti do sci-fi filmů, jako je tomu tady. Takových víc.