Recenze (148)
Prostřeno! (2010) (pořad)
Po nevydařené karaoke "Jahodách Mraženejch" style zábavě se jeden z VIP účinkujících lehce durdí, načež přikryje hlavní jídlo ubrouskem, které následně ještě pokape voskem ze svíčky. Jiný soutěžící: ,,Proč to děláš, tohle?!"; "Voskokapátor":,,PROTOŽE JSTE MĚ ZTRAPNILI!!! Vy jste mi rozhalili mikrofon!!!! A tady takováhle blonďatá kreatura mi prostě řekne, ŽE MI TO NEJDE!! No, tak JEDEN TÓN mi ulít, no tak co!! UŽ TOHO MÁM FAKT PLNÝ ZUBY A ODNES PROSÍM TADY TUHLE SRA*KU!!!" Proto na to občas kouknu. Někerý díly fakt priceless! :)) Ale procentuálně nehodnotitelný.
Otec prasátek (2006) (TV film)
I každej správnej Nac Mac Feegle by byl pyšnej! :) 85%.
Trhala fialky dynamitem (1992)
Úplně jsem zapomněla, že tenhle film existuje, než jsem na něj zase náhodou narazila, načež jsem málem roztřískala televizi. Šimek by to asi popsal líp - ,,Znovu radostný pláč. Znovu jsem omdlel." 0%.
Kryštůfek Robin (2018)
<3 <3 Definitely not for kids. Ale, bylo to moc krásný. Dojemný. A místama i vtipný! Evelyn Robin :,,Is that donkey talking?" Christopher Robin: Yes, well, it's Eeyore. Eeyore, this is Evelyn, my wife. Eeyore: Hello, Evelyn My Wife.
Temný rytíř povstal (2012)
Ach, Heathe, Heathe, cos nám to jen udělal... Bez Tebe je jakýkoli další pokračování tak šedivý a prázdný.... :/
Holky pod zámkem (2015) (pořad)
Na tohle dílo jsem narazila na Youtube, když jsem hledala něco jinýho. Přiznávám, že glorifikaci zločinců asi moc neocením, nicméně jsem poslouchala ty srdceryvný příběhy, který hovořily za všechno. Do pozadí, kdy kriminálnice štkaly svůj příběh o své stoprocentní nevině, hrála dojemná hudba, při které jsem usínala. Po chvíli (kdy už jsem podřimovala a dojemnou hudbu vystřídala jakási ezo meditační melodie a cinkání indický zpívající misky), mě v polospánku napadlo: "Hmmmm, už minimálně tři minuty nepadlo slovo "nevina", "filcuňk" ani výhružky o cigáro, navíc ta hudba je docela uklidňující, asi to nebude zas tak špatný...". Byla to ale jen Youtube reklama/kampaň na srovnání čaker, co se nenápadně vecpala dovnitř. 15%.
Vřískot 6 (2023)
Ač jsem jako milovník týhle filmový série asi trochu zaujatá, tak i tak tohle byla po delší době zas docela kvalitní kinová věc, nenudná. 65%
Plynové lampy (1944)
Aneb co všechno neudělá chlap, co touží nosit šperky manželčiny mrtvý tetičky. :o) 90%
Výměna manželek (2005) (pořad)
Klíč bych hledala především ve Voy(eur)áckejch short descriptions jednotlivejch dílů. Zejména pak v -hojně- (nad)užívaném adjektivu pro vykreslení povahy jednotlivejch účastníků, a to slovem, cituji, "temperamentní" (obšírnější překlad = fúrie/primitivní protivnej vožrala k nesnesení, že budeš rád, že ti nesfoukne barák jak vlk prvnímu a druhýmu prasátku, pokud k tobě dorazí s kufrem/budeš s tím blbem, Novou a děckama za pr*elí trávit 10 dní v náhradní "domácnosti"). Chcete-li tedy vidět nějakej zaručenej recept jak si namíchat instantní depku, volte tedy především díly s, ehm... "temperamentními." (...!) Máňami/Pepany. K zeblití, nesčetněkrát. Na osobní black list si přidávám především Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, která to nechává dál běžet a je ji šumafuck, kolik nevinných dětí bude třeba půlku ZŠ/střední šikanovaných za svoje (často) politováníhodný rodiče a nevytřenou podlahu v obýváku. -15%.
Californication (2007) (seriál)
Muži, chcete účinně zmučit/potrestat/odpudit svou polovičku? Pusťte jí pár dílů tohohle opus magni, kterej svou kvalitou předčí snad jen Esmeralda, Rosalinda nebo Esmeralda Rosalinda Jaromíra Soukupa. Nekoukatelný, never more. 0%