Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Teorie velkého třesku (2007)
Flash (2014)
Arrow (2012)
Poslední chlap na Zemi (2015)
Simpsonovi (1989)
Hvězdná brána (1997)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Když jsem se začal koukat na HIMYM, tak mě to tak chytlo, že jsem se od toho nemohl odtrhnout. Postupem řád, hlavně od 7 jsem ale začal nějak pociťovat, že tento seriál jde do kytek. Osmá řada byla fiasko a od poslední řadě ani nemluvit. Dnes jsem viděl závěrečný díl poslední série a jediné co mohu říct je jedno velké zklamání. Ještě včera jsem u tohohle seriálu měl 5 hvezdiček a dnes jsem se rozhodoval mezi 1 či odpadem ale nakonec jsem dal 2 protože i když konec stál za starou belu.. pořád jsem se u toho dost zasmál a některé díly byly fakt vynikající.