Recenze (65)
Křižovatky života (2013) (pořad)
Proč některé příběhy normálně nezfilmovali? Hrůza... A ten pokus o to, aby to bylo dokumentární.... Ach jo.
Nevinné lži (2013) (seriál)
No na Soukromé pasti to nemá, ani kdyby se to rozkrájelo...
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Překvapilo mě to. Příjemně. Co jsme zjistili? Jandera je pořád stejně protivný a připosraný, Schneiderová je špatná herečka a Havlová je nepříjemná herečka. Ale Renč, ačkoli to není můj oblíbenec, se toho zhostil dobře. No a Vašut, který se v poslední době objevuje v méně kvalitních dílech, je třešničkou na dortu.
Velký Gatsby (2013)
Chtěla jsem napsat, že nebýt všudypřítomného kýče a neúnosné stopáže, která film činí nudným, dala bych 4*. Jenže pak si člověk přečte komentář uživatele verbal a musí nad tím začít přemýšlet... Ovšem hudba - dokonalost! A herecký výkon Mulligana - další dokonalost...
Anna Karenina (2012)
Film má oproti předchozím zpracováním slavného románu výhodu v tom, že režisér nešetřil originalitou a alternativitou. Většina prvků je tam ovšem kontroverzních. Převedení na jeviště přináší určitou zmatenost, které se divák nevyhne. Výběr herců mi přišel z části nevhodný (neměla být Anna Karenina při těle?), proč Karenina hraje krásný Jude Law a Vronského, muže, který měl všechny zaujmout, nevýrazný a nesympatický Aaron Johnson? Film potom není kompaktní s románem. Plusem je obsazení do role Stivy a jeho ženy a švagrové. Poslední věcí, na kterou bych chtěla poukázat, je "neruské" chování všech ústředních postav. Ačkoli se snažili být světoví (hlavně teda Dolly a Kitty), jisté ruské povahové rysy určitě měli.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Jsem nadšená z toho, jak se pohádka vyvedla. Jedinou vadou na kráse je snad jen ten čtyřicetiletý Vojtek.
Líbáš jako ďábel (2012)
Jen malinko pokulhávající za prvním dílem.
Nejlepší Bakaláři (2012) (seriál)
Mám 2 výhrady, je škoda, že některé dobré díly nezařadili (hlavně ty starší), taky by mě zajímalo, proč toho Preisse alespoň jednou za těch "30 dílů" nepřevlíkli. Je mi jasné, že to natáčeli v kuse, ale tohle je základní věc, pak to působí dost divně...
Policajti z centra (2012) (seriál)
Rozhodně zajímavý seriál, o tom není pochyb, pro nezasvěceného určitě atraktivní, jen mi trošku vadí nereálnost celého projektu, přijde místy až zbytečně vyhrocený, nejvíc poslední díl.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Místy vtipné a místy tak trapné, že je to zase vtipné.