Poslední recenze (9)
Jan Žižka (2022)
Neprehledny bitvy kvuli spatnymu strihu. Kdyz uz neco bylo videt, tak docela pekna choreografie. Zbytecne dlouhy nahaneni po lese. Choral bozich bojovniku zahral u srdce - 3*. Zaverecna scena mi prisla jak vytrzena z o level lepsiho filmu (Outlaw King, The King), skoda ze v takovym duchu nebyl celej film. Jelikoz je to lidovovej hrdina a melo to peknej vizual s ceskejma lokalitama, tak 4*. Jeste bych podotkl, ze na ceskej film tohohle zanru tj silnej nadprumer a cenim, ze Jakl ma proste vizi a koule. Svetove spis prumer.
6 underground: Tajné operace (2019)
Nekteri z vas to tu hrozne hroti a od filmu ocekavaji neco, cim ani byt nemel. Je to proste premrstena popkornovka, zkratka Bay posledni dekady. Nekoncici akce propletena vtipnejma hlaskama. Neco jako Pain & Gain, ale horsi. Kdyz se na to budu divat prave jako na popkornovku u ktery nemusim premejslet, tak 8/10.
Joker (2019)
Co si budem.. byl jsem na predpremiere a odesel jsem fakt stastnej z toho co jsem dostal.. dnes jsem na to sel znova, abych doplnil to, co mi poprve uniklo a vypada to, ze pujdu potreti. Kamera, soundtrack v topu. Dramaturgie mohla bejt trosicku vybrousenejsi. Phoenix je proste dokonalej a dohromady s prostredim, kde kontrastuje barevnej, schizofreni sociopat a sedivy, depresivni mesto na pokraji revoluce fakt skvele funguje. Jsem z toho celej dojatej! Vylozene kult osobnosti.
Poslední deníček (1)
Ahoj deníčku
Sbohem deníčku