Recenze (327)
Aeon Flux (2005)
Veškeré choromyslné nápady narvané do jednoho filmu bez ohledu na příběh nemohly utáhnout film at už vypadaly sebelépe.Ony ale vypadaly hrozně.Co to bylo za ženskou která měla místo nohou ruce!!!!!Herecké výkony více než otřesné a tak oscarová Charlize nakoukla do béčkových vod.No doufám že z nich brzy vypluje a zase se vrátí k herectví.Sniper scéna mě ale přece jen trošku zaujala možná ale jen proto,že mě dokázala probudit z hlubokého spánku.Celkový dojem?Hnus s občasným pobavením(tělo Charlize a ..... to je asi všechno)
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Po počátečních rozpacích se z filmu vyklubala celkem příjemná krimi-komedie.Špatné byly ale ve filmu vypravěčské vsuvky,které akorát odtrhávaly od děje.Jinak až na pár okamžiků dobrý film.70%
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nádherný film,nádherná muzika,jednoznačně jeden z nejlepších animovaných(loutkových) filmů vůbec.
Letec (2004)
Špatné to nebylo ale na Oskara to teda opravdu nemělo.Leo zahrál dobře ale o letectví se tady spíše kecalo a když už vzlétnul tak si nabil tlamu.Film byl tedy převážně o milostných románcích a o jeho chorobě.Ale život Howarda Hughese neznám a tak budu jako nezaujatý divák hodnotit 80%
Mládí v trapu (2003)
No dobré to bylo.Ale když někde hrají Ferrell a Vaughn tak se asi nic jiného čekat nedá.Parádní humor,komické situace prostě základ kvalitní komedie.A tahle kvalitní byla
Pouta války (2004)
Nevěřil jsem že uvidím nějáký lepší válečný film než Zachrante vojína Ryana,leč povedlo se.Skvělé válečné scény,poutavý děj,emoce cloumají divákem každou vteřinou.Ten mladší bráška mi ale připadal jako pěkný měkoń,který nedokázal snést krutost válečné vřavy a tak jsem spíše fandil staršímu a to i poté co přešel k nepříteli.Ty jihočínské svině taky potřebovaly dostat trochu na prdel.Film to byl ale opravdu vyjímečný
Volný pád (1993)
Michael Douglas a jeho one man show.Tomuto týpkovi bych teda kufřík ukrást nechtěl.
Hostel (2005)
Ideální film pro amerického diváka.Spoustu sexu,násilí a opětovné předkládání Evropy jako největší žumpy kde se může stát cokoliv.Chvílema jsem se ale i bavil takže za **
Pan Rosnička (2005)
O čem se dá přemýšlet při cestě pro tatarku?O všem jen ne o ní.Banální událost která vedla k rozpadu manželství.Od té doby se hlavnímu hrdinovi nedaří absolutně nic.Snaží se marně vrátit k manželce,získat si respekt svého otce,zabavit svou obézní dceru které říkají ve škole velbloudí prst a k tomu všemu po něm lidé házejí jídlo z fast foodu.Cage se této role zhostil bravurně a výsledkem je skvělý film se spoustou humoru ale taky spoutou věcí k zamyšlení.80%
Lovci dinosaurů (2005)
Jedna hvězda za odvahu a druhá za to že jsem se na pár vteřin i neuvěřitelně pobavil.Natočit takový brak ve 21.století to je opravdu hnus