Recenze (302)
Alone in the Wilderness (2004) (TV film)
Machr se dřevem si staví srub na Aljašce, vybaví ho vlastním nábytkem dokonce i lžíci si vyrobí :)
Americký zločin (2007)
Velice zajímavé drama, natočené podle skutečných výpovědí, ukazuje jakého zvěrstva jsou schopni lidé na lidské bytosti. Ellen Page v roli Sylvie, to byla opravdu trefa do černého!!
Američan (2010)
Máte rádi akční filmy? V tom případě tento film není pro Vás!! V celku se zde až tak moc neděje, ale na druhou stranu je to koukatelné.
Atentát na střední (2008)
Nůůůůůůůůda
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Pro mě oddechovka na jedno podívání, víckrát už to vidět nemusím.
Auta (2006)
Další z řady skvělých animáků od Pixaru nejen pro děti, kdo umí ten úmí, kdo neumí čumí ....
Auta 2 (2011)
Oproti ostatním filmíkům od Pixaru je to slabota, že by začly docházet nápady? Doufám, že je to jen úlet, který se nebude opakovat :)
Avatar (2009)
Co dodat? 3D podívaná od začátku do konce. Nedivil bych se kdyby se s 3d filmy v současnosti roztrhl pytel. Nová doba si žádá nové standardy!!! Pokud bych se měl vyjádřit k ději, tak nic převratného to není, spíš klasická eko-opičárna, kdo viděl animák Battle for Terra z roku 2007 asi shledá spoustu společného, effekty jsou ale úchvatné.
Avengers (2012)
Nejvíc asi pobavil Hulk!!! :)
Až po uši (2014) (seriál)
Povedenej seroš, kde mi sednul celkově i casting (1.série). Druhou serii zkouknu taky i když hodnocení u ní tady na čsfd již pokulhává, ale zas to není tak hrozná stopáž že by se to nedalo :D