Recenze (1 065)
Hodný, zlý a divný (2008)
Chvilku mi trvalo, než jsem si zvykl na výraznou stylizaci, která nemá s historickou věrností nic společného a hraje se hlavně na efekt, ale od té chvíle jsme se skvěle bavil. Vynikající akční scény a spousta humoru.
Naisu no mori: The First Contact (2005)
Celovečerní japonský Monty Python. První půlku jsem se bavil skvěl, druhou o trochu míň, celkově za čtyři.
Hlídač č. 47 (2008)
Příjemné překvapení a rozhodně ne ztracená hodina a půl. Každopádně nic moc veselého, rodiče na to asi čtyřikrát jako na Mamma Miu nepůjdou, ale jednou by se jim to asi líbilo. Scény z války jsou slušný, sice nijak originální, ale svůj účel plní. Téměř celý film nonstop hraje hudba a pořád sněží. Je fajn, když má český film konečně nějakou stylizaci, kterou drží celou stopáž. Co se týče příběhu, tak je strašně poznat, že jde o zpracování románu. Dialogy naštěstí nešumí papírem tak často, jak je u českých filmů zvykem. Nejhůř je na tom postava hrobníka, která mi celou dobu přišla taková divná. Film ovšem stojí a padá na výkonu Rodena, který je skvělý. Zhruba v polovině jsem si říkal, že byl děj potřeboval trochu nakopnout a taky se tak stane, když hlavní hrdina začne předstírat hluchotu, přestože už slyší. Od té chvíle na mě film působil mnohem víc. Sečteno a podtrženo dobrý film, který rozhodně patří mezi ty nejlepší letos u nás natočené.
Doktor Munory a jiní lidé (1997) (TV film)
Celkem příjemné překvapení a pohodová hodinka ve společnosti sympatických postav. Rozhodně to lepší z televizní tvorby.
Větší, silnější, rychlejší (2008)
Vtipný, zábavný a úpřímný dokument o steroidech v jedné zvláštní rodince a v Americe vůbec.
Henjelgwa geuretel (2007)
Pohádka, horor, temný triler, rodiné drama... to všechno v sobě kloubí Jeníček a Mařenka. A dělá to moc dobře.
Hancock (2008)
Takový zvláštní guláš, kde většina přísad je v pořádku, ale chutná to divně. Nebýt Willa, bylo by to podstatně horší.
Wanted (2008)
Paráda. Nejen že akce je skvělá, ale navíc Wanted je překvapivě chytrým filmem. TImur boduje.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Will je bůh, ale to asi všichni víme. A je bohem i v této skvělé romantické komedii. Jeho dějová linie mi nepřišla o nic slabší než ta s účetním a Evča Mendézouc je moc hezká. Bavil jsem se od první do poslední minuty a logicky musí následovat maximální hodnocení.
40 let panic (2005)
Dokonalá komedie, která mě několikrát rozsekala. Hodně sprostá, ale přitom vtipná a dojemná.