Recenze (1 065)
Útěk ze Severní Koreje (2008)
Strhující dokument zobrazující cestu severokorejských uprchlíků přes polovinu Asie do Jižní Koreje. Výjimečný není ani tak tím, že by přinášel nové informace, ale zobrazením celé cesty uprchlíků přímo z akce.
Kick-Ass (2010)
Stylové až na půdu, chytré a vtipné. Radost z každé minuty. Jen víc takových filmů.
Sunjeong manhwa (2008)
Něžné, krásné.
Baekyahaeng (2009)
Ve většině věcí velmi povedený film, který na mě ale po stránce emocí nazapůsobil tolik, kolik mohl a kolik jsem očekával. Díky pomalejšímu tempu moc nestrhává, a navíc vyžaduje divákovu stroprocentní pozornost, jinak se snadno ztratíte. Nenudil jsem se, vlastně jsem většinu filmu slušně bavil, ale žádnou emocionální odezvu ve mě nevyvolal. Přesto nemůžu dát méně než 5, ale je to 90% zaokrouhlených nahoru.
Harold a Maude (1971)
Prostě fantazie. Nemám slov.
Kimssi pyoryugi (2009)
Korejci vrací úder! Originalita z jejich filmů ještě rozhodně nezmizela. Nádherný pomalý místy skoro až artový romantický film. Vzpomněl jsem si při jeho sledování na povídkový film Tokyo, ale Kimův ostrov je mnohem lepší. Radost sledovat.
Kopačky (2008)
Není to dokonalé, ale je to strašně příjemné a na mnoha místech mě překvapilo svou pravdivostí.
500 dní se Summer (2009)
Nádhera. Prožitý film.
Avatar (2009)
Poprvé v Imaxu 3D, teď podruhé ve 3D v multiplexu a ještě by to chtělo jednou v originále. Prostě nádhera a strašně bych chtěl na Pandoru na dovolenou.
Kurz negativního myšlení (2006)
Takhle se to má dělat.