Recenze (1 065)
Tajemné okno (2004)
Asi jsem byl nepozorný, ale já jsem ten konec rozhodně nepředvídal. Johnny byl skvělý jako vždy. Atmosféra byla taky super. Kdyby měli všechny adaptace Kinga aspoň takovouhle úroveň, asi by si nikdo nestěžoval.
Osudová sázka (1998)
Zajímavý film s divným hlavním hrdinou.
Záměna (1983)
Když ještě Eddie nebyl trapnej.
Vetřelec (1979)
Dvojka je lepší, ale ne o moc.
1492: Dobytí ráje (1992)
Ta Vangelisova hudba, jak se mi před pár lety líbila, tak teď už leze na nervi. Film dobrej.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Podvodní scény jsou jedny z nejlepších scén vetřelčí ságy vůbec. Celkově film sice nedosahuje úrovně prvních dvou dílů, přesto je to hodně nadprůměrná sci-fi. Škoda toho nijakého konce. Pořádný souboj na konec by možná chybějící hvězdičku dodal.
Gorily v mlze (1988)
Sigourney rozhodně není gorila v mlze.
Počítání mrtvých (1999)
Vynikají atmosféra, ale jinak ne moc strhující film.
Žabákova dobrodružství (1996)
Další pythovina.
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Prostě zábava.