Recenze (231)
Pan Nikdo (2009)
Film jako šmoulovská zástavba za městem - stejně vkusný, přiměřený, pravdivý.
Kam se hrabe Hollywood (2008)
Tento "dokument" není až taková bomba, jak by se mohlo z některých komentářů zdát, těžko se vlastně dá mluvit o dokumentu, protože narozdíl od toho, co by se dokumentem nazývat mělo, od tohoto filmu samozřejmě nemůžeme čekat, že půjde do hloubky, bude se snažit o nějaké ucelené, závažnější sdělení. Ale čeho se dočkáme svrchovaně jsou ukázky z australských béček a céček, doplněné zasvěcenými komentáři jejich tvůrců a Tarantina, čili těch několika málo exotů, kteří si ony filmy po těch letech vůbec pamatují... Některé předvedené kousky se ale zdají být opravdu zajímavými záležitostmi, ze kterých stejně jako z komentářů k nim je cítit velká dávka zápalu pro pěknou dávku poctivé béčkové filmařiny a občas taky magořiny.
Kin-Dza-Dza! (1986)
Předevčírem jsem viděl Kin-dza-dza. Dnes ve vlakovém podchodu slyšel někoho zařvat KU! Začal jsem se bát, že si někdo všimne, že nemám zvoneček...
Obrazy starého světa (1972)
Fascinující film o mizejícím lidském druhu (a sám o sobě také svědek a exemplář podobně vymírajího druhu - československého "pravdivého" filmu nové vlny).
Flash Gordon (1980)
Megagigahyperšit.
Dobrý Will Hunting (1997)
Příběh člověka, který byl donucen k americkému snu. Poměrně primitivní, klišovité, výchovné.
Terminátor (1984)
Slušný rozběh, dobrá předehra k famózní dvojce.
Bourneovo ultimátum (2007)
Dvouhodinový reklamní klip na běhání po městě (a skákání skrz prosklená okna).
Šestý smysl (1999)
Velice solidní, vypointovaný film s opravdu skvělým hereckým výkonem dětského představitele. Bodově: podobnost s Osvícením, Shyamalan neumí hrát a pár dalších drobností
Ed Wood (1994)
Edward Wood Junior. V angoře i bez ní. Enough said.