Recenze (414)
3 Idiots (2009)
Tohle by meli povinne poustet vsem studentum a nekterym profesorum.
Šéfové na zabití (2011)
Je to vyborna komedie, ale neubrnim se pocitu, ze jsem se mohl smat vic a casteji aktomu stacilo malo, potencial ten film ma, skoda, ale reci jen 4 hvezdy dostane.
Captain America: První Avenger (2011)
No na Beckovy film je to velice slusny, takze proc ne. Spis jsem ocekaval americkou propagandu, ale spis je to sebeironie. Pro me prekvapeni plne akce - pochopitelne ze asi nebude nominovan na Oskara, ale o to se ani nesnazi.
Bratři (2009)
Nemuzu se porad ubranit dojmu, ze jde o americkou agitku. Nastesti tady jde o tu psychologii a musim rict, ze film byl bravurne zpracovan i zahran.
Toast (2010) (TV film)
Velmi zajimavy pribeh se skvelymi herci, ktry ve vas zanecha minimalne jedno ponauceni. Komedialnich prvku je tu sice poskrovnu, ale celkove tim dava takovou tresnicku na citronovem dramatickem kolaci, i tohle je art.
Děcka jsou v pohodě (2010)
Drama, které rozhodně nenudí, disponuje originální zápletkou a příliš nehraje na city. Není to úplná bomba, ale za shlédnutí rozhodně stojí. Doporučuji.
Stolen (2009)
Na podobné téma vzniklo hodně dobrých filmů a tohle je jeden z nich. Rozhodně jsem se nenudil.
Karate Kid (2010)
Nadprůměr je jistý. Jaden vypadá, že se potatil a umí velmi slušně hrát. Jackie Chan nemusel překvapovat, přesto se neubráním dojmu, že je ten příběh zbytečně natahovaný.
Pan Nikdo (2009)
Bezesporu zajímavý a mysteriózní film, ale že by mě ten film dostal na kolena, to vubec. Asi bych čekal trochu víc zajímavý a přitažlivý děj namísto někdy zbytečných scén. Nutno dodat, že každý alespoň trochu nekonzumní člověk se nad tím filmem pozastaví a přemýšlí o něm.
Muž v ohni (2004)
velmi povedený akčňák, až na ty roztřesené obrazy. Herecké výkony jinak na jedničku.