Poslední recenze (20)
Sebevražedný oddíl (2016)
Super nápad dát bad guys dohromady, proto mě tak mrzí že film nebyl nic moc. Snadno předvídatelný děj s obrovskými trhlinami a přeplácaně akčními scénami. A padouch, který měl být horší než všichni ostatní, taky za moc nestál. Musím ale uznat parádní obsazení a soundtrack. Některý části byli tak přihlouplý, až to bylo vtipný. Škoda že Suicide Squad nenaplnil očekávání ani z traileru. A kdo by se chtěl kouknout, nedoporučuju český dabing, úplně zkazili šílený hlas Jareda Leto (Jokera). Filmu dávám tak 40-50%
Vytí vlkodlaků: Znovuzrození (2011)
Ohrané téma a ještě hrozně zpracované. Čekala jsem že to bude tak trochu blbost a taky byla. Dávám jednu hvězdičku za snahu a sem tam se objevující světlé chvilky, které nezkazila nějaká trapná, naprosto zbytečná hláška.
Constantine (2014) (seriál)
Tento seriál mě vážně dostal. Už jenom ten námět o exorcistovi mě zaujal a to provedení vážně skvělé. Po Pilotu jsem si myslela že to bude nějaký obyčejný fantasy seriál, ale jak se děj rozvíjel začalo mě to vážně bavit. Matt Ryan se na tu postavu perfektně hodí. Myslím že je strašná škoda, že další sérii se nechystají natočit. Ale asi nejhorší u ukončených seriálů jsou otevřené konce, i když člověk si alespoň může vytvořit vlastní konec. Mohly by natočit víc takových seriálů...95% ...Rozhodně doporučuji všem, kdo mají rádi fantasy.