Recenze (14)
Hranice lásky (2022)
Oproti očekávání poměrně nuda. Herecky mi prostě Vagnerová vůbec nesedí. Je na ní vždy strašně vidět, že hraje, což by na hercích nemělo být znát a jelikož je ona platonicky asi hlavní tahák filmu tak je to dosti smutné. Jediné chvíle kdy jí to věřím jsou, když má být tou ne úplně nejostřejší tužkou v penálu (napr. Lajna 1. serie, ve druhé už byla děsná a ve třetí tragická) ... otázka je jestli to tak dobře umí zahrát nebo taková opravdu je :) Jelikož jsem si film musel posouvat páč to byla prostě bída, dávám dvojku alespoň za zajímavé téma.
Transformers: Zánik (2014)
Ano, správně -> zánik :)
Český slavík Mattoni 2013 (2013) (pořad)
To si snad ani nezasloužilo přímej přenos. Snaha produkce o humorný scénky, fórky se zvukem nebo co to mělo být... fail. Naštěstí byl po ruce záchranný balíček v podobě proslovů některých oceňovaných (mělo to hlavu,patu, smysl a vtip), jinak by to byla katastrofa číslo jedna. Za nejpovedenější prvek by se dala označit asi vizuální stránka samotné akce(60%). Farna tlustá tragédie, Nightwork slaboučcí, Marta s Kolářem super ... atd ale to už sem nepatří. Podtrženo shrnuto .. katastrofa číslo tři.
Avengers (2012)
Kdo by si nepřál svoje oblíbený komiksový hrdiny našťouchaný do jednoho filmu? Akce jak se patří s vtipnýma prvkam, pěknýma efektama a dramatickým koncem. Stark je frajer, Hulk je pořád zelenej, Amerika vojevůdce, Thor kladivoun a ty dva zbylí.. no.. ti byli trochu umocnění ale budiž. Jejich obyčejnost se ztratila mezi ostatníma. Celkově super a už se těším na dvojku.
Muž z oceli (2013)
Příjemnej film, ale nic převratnýho. Místama jsem se fakt až nudil. Ze samotný postavy Supermana si myslím, že se dalo vytěžit trochu více. Cavill super, Costner paráda.
Dětská hra (1988)
Na tu dobu myslím povedené. Odporně vypadající panák, kterej to masí kde může?? Proč ne :)
Kameňák 4 (2013)
Nechápu, jak po předchozích třech dílech imitující parodii na vtip, se vymyslelo že by se přidal ještě jeden kousek.... ale přesto je tenhle film zatím nejnavštěvovanější film v našich kinech za posledních pár dní..
Insidious (2010)
Přesně takovýhle typ hororu mě baví. Postupně zvyšující se napětí až do brilantního nečekanýho zakončení... super!!
V zajetí démonů (2013)
Povedený démonicko duchařský snímek od Wana, který už poněkolikátý obsadil Wilsona do jedné z rolí. A dobře dělá. Celkově napínavé s výrazným očekáváním jak to nakonec dopadne. Od konce jsem čekal trochu víc, ale to je jen taková drobnost. Jen tak dál
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Oproti jedničce nuda a skoro o ničem. Pro mne ztráta času.