Recenze (112)
Neviňátka (2021)
Hereckej koncert decek
Agrometal - Soutěž (2023) (epizoda)
Slušný agro
Dům na konci ulice (2012)
Přiznám se, že jednu hvězdu navíc jsem tam hodil za Jennifer. Byla ve většině záběrů, a někdy celkem zajímavejch záběrů, takže já jsem byl spokojenej. A film nakonec taky nebyl špatnej.
X (2022)
Nebetyčná blbost a nezmění to ani fakt, že herci jsou celkem v pohodě, že to má pěknou kameru, hudbu ... bla bla bla ... Prostě totální nuda postrádající jakékoliv napětí. A namaskovanej dědek s bábou působí fakt srandovně, v podstatě mi jsou sympatický, což asi nebyl cíl. Děda mi připomněl Johnnyho Knoxville z Jackass, když se převlík za Dědu Mizeru :-).
Outsider (2020) (seriál)
Výborný seriál s fakt hutnou atmosférou. A ten poslední díl zase tak hroznej nebyl :-)
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Prohlídka (2022) (epizoda)
Zajímavá bejkárna, kterou fakt netušim jak ohodnotit, ale jako bavilo mě to, takže tak :-)
Stříbrná pila (1978) (seriál)
Já mám prostě pro tyhle bizarní socialistický seriály slabost. Na tento seriál se dokonce i díky skvělému obsazení, a ne tak přehnané agitaci, dalo celkem dívat i jako na normální drama/komedii. I když v tomto případě se ta správná legrace děla především v situacích, ve kterých v té době asi legrace úplně zamýšlena nebyla.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Snění v domě čarodějnic (2022) (epizoda)
Opet hezky natocene nic a mareni Ronova talentu.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pickmanův model (2022) (epizoda)
Vo cem to kurva bylo?
Klér (2018)
Vzdyt knezi jsou taky lidi.