Recenze (72)
Toxické děti (1980)
Tak takovéhle ujetiny opravdu můžu. Atmosférou mi to trochu připomínalo (první) Pátek třináctého. A není taky divu - hudba: Harry Manfredini, kamera (občas klasicky "subjektivní"): Barry Abrams, zapadákov, rok vzniku 1980. Naštěstí s tímhle kouskem nemá TROMA, kromě distribuce, nic společného, takže má takovou tu pravou oldschoolovou atmosféru...
Věříme v Boha? (1980)
Podle mě dokonalá parodie na všechno a všechny, co se točí okolo náboženství a hlavně byznysu z něj plynoucího. A že by byl bůh (B.Ů.H.) nakonec přece jen černoch???
Život Briana (1979)
Takhle má vypadat film s "náboženskou" tématikou! A ne, že ne...
Agent 69 Jensen i Skyttens tegn (1978)
Tohle už je, v rámci série o agentu Jensenovi, čirá zoufalost. Nevtipné tajtrlíkování téměř všech postav, děj ujetý už opravdu moc a můj oblíbený Poul Bundgaard tam byl spíš jen do počtu. Porno scénky, něteré evidentně točené s dubléry "herců", tentokrát už více překážely, než že by děj osvěžovaly jako ve starších filmech "In The Sign Of...". Ještě štěstí, že tímto kouskem minisérie skončila, bůhví, s čím by tvůrci přišli příště...
Hrozny smrti (1978)
Neskutečně nudný film, jehož jedinou zábavnou devizou jest jeho anglický distribuční název, parodující Steinbeckův román The Grapes Of Wrath...
Agent 69 Jensen: Ve znamení štíra (1977)
Překvapivě opravdu povedené - vtip, zápletka, old-schoolová bobří erotika. Pobavil jsem se.
I Tvillingernes tegn (1975)
Přetahovaná šéfů dvou nahrávacích společností o to, kdo podepíše lukrativní kontrakt se zpěvačkou Dolores, se nese v klasickém ztřeštěném stylu série "In the sign of...", takže nechybí bobří nahotinky, kolovrátková hudba, sem tam nějaký pokus o soulož, záměny, dvojníci atd. Nejlepší komická čísla má bláznivý vynálezce (Poul Bundgaard, pozdější Boss z dalších pokračování série - už s "Agentem 69"), který neustále předvádí kápovi Ulvensteinovi své převratné objevy (nerozbitná gramodeska, stereo gramofon, páskový magnetofon...). Ale konec je silně překombinovaný a příběh tak nějak vyšumí do prázdna, takže jen za ***.
Piknik na Hanging Rock (1975)
Atmosféra sice převažuje nad dějem, ale je tak hustá a magická, že mě z ní vždy spolehlivě mrazí... A ten otevřený konec, ten nemá chybu!
I Tyrens tegn (1974)
Dánská erotická taškařice na hranici komedie a retro pornofilmu. Postavy jsou velmi nadsazené, stěží uvěřitelné, ale překvapivě to vůbec nevadí. Pár dobrých a vtipných momentů to mělo, ovšem o tři roky mladší Agent 69 Jensen od téměř stejného týmu je mnohem zábavnější.
Muž z Londýna (1974)
"Iz olrájt evrysing?" No, to teda není, pánové Bond Sováku a Bočane... Tohle je hodně mimo.