Recenze (409)
Ve službách legie (1998)
Kvalitní snímek, mimořádně neglorifikující muslimy, to se jen tak nevidí, specielně pokud se jedná o americký film. Hrdina drsňák ze starý školy, ne žádnej šampon ála Chris Pine, holt jinej čas.
Si jou ťi č' ta nao tchien kung (2014)
Přeplácaně ujetá pěst buddhy.
Antboy (2013)
Pro děcka 3*.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Neporovnatelně lepší jak předchozí díl. Lepší 3* Mimochodem nemohl jsem se zbavit pocitu, že se místama dívám na 300. Holt ten kulatej štít je kulatej štít.
Hashmatsa (2009)
Něco tak zrůdného sem již dlouho neviděl. Jak může samotný žid natočit takovýto negativní pseudodokument o svém národě je věc první. Věc druhá je že je všechno zkreslené takovým způsobem, aby bylo možné plivat na židy a zdálo se to být oprávněné. Ten chlap je neskutečnej idiot a hlavně zrádce svého vlastního národa. EDIT: Musim dodat že Yoav Shamir je opravdu dobytek par excellence. Pro nácky a antisemity doporučuju ještě dokument BBC o Muhammadovi. BBC taktéž banda kokotů.
Titus (1999)
Odpad, který sem nebyl v dané formě schopen strávit. 1* za soundtrack.
300: Vzestup říše (2014)
Jediné co mi na celém filmu skutečně vadí, je ona nesmyslná a nehodící se erotická scéna s lehce věšákama. Eva je jinak pěkná, to zase jako jo. A v porovnání s Leonidasem působí Themistokles jako malé vousaté děcko.
I Am Soldier (2014)
Jedním slovem NUDA.
Zvonilka a piráti (2014)
Děcka nechť přidají 1* a pro rodiče - ani kapka krve a ani jedno utržené vílí křídélko. Opravdu pohádka, kde Vás nečekají žádné neočekávané a nevhodné přídavky.
Putování s dinosaury (2013)
Moc pěkný kousek, ale trochu klamavé, protože těch druhů dinosaurů je tam opravdu zatraceně málo. Můj oblíbenec ankylosaurus naštěstí nechybí, alespoň jeho část. Děcka nechť přidají 1*.