Recenze (409)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Nechápu jak Mr. Bean může být trapný...
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Stejně špatné jako poslední vetřelec od Ridleyho, logika veškerá žádná...
První očista (2018)
Správný název by měl být Purge the Negroes. Vcelku solidní řezničina, připomíná to ale klasické prostoduché černošské filmy, kde běloušů je co by člověk spočítal na prstech jedné ruky...
Puppet Master: The Littlest Reich (2018)
Pochcání se dostává v této komedii úplně nový rozměr...
Robin Hood (2018)
Tak toto je zkurvená levičácká propaganda, typická pro británii, je mi z toho na blití... Zlatý hřeb, tedy totální lejno brakoidní britské kinematografie. Nejhorší Robin Hood všech dob.
Rust Creek (2018)
Takový klasický americký venkov...
Soukromá válka (2018)
Prý to viděla, abych to neviděl já, ok, ale nějak mám problém uvěřit tomu, že zprávy které přinášela nebyly značně podjaté. Ostatně, stačí se podívat jak to vypadá v Lybii a částech Syrie doteď a kterak jsou tyto země zdevastovány. Zároveň pobavilo, jak z Homsu reportuje o hrozném utrpení a vraždění nevinných civilistů, přesto že město bylo plné ozbrojenců... Nevím, ale než aby byly reportovány zkreslené informace, tak tam jezdit ani nemusela...
The Cloverfield Paradox (2018)
Ponaučení pro budoucí mezinárodní vesmírné lety, rusáky nebrat na palubu a ženský jenom ve stázi.
Tomb Raider (2018)
Plochá Vikander zdaleka nepřekonává kozatou Julii... Škoda...
Útok z hlubin (2018)
Vcelku solidní béčko...