Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Klasika, která vyžaduje opětovaná zhlédnutí, protože tohle veledílo jentak nezapomenete.
Hra o trůny (2011)
Perfektní knižní předloha a ještě lepší zpracování. Moje jednička mezi seriály.
Sherlock (2010)
Jsem tak vděčný za ten malý počet dílů. Díky tomu totiž tento seriál patří k tomu nejlepšímu, co můžete na trhu sehnat.
Fargo (2014)
Fargo je pokračování úspěšného filmu z roku 1996, který si určitě zaslouží naši pozornost. Pilotní díl se velmi povedl a myslím, že herci za své excentrické výkony a přízvuk zaslouží pochvalu. Film jsem neviděl, přesto tento seriál je ( alespoń dle prvního dílu ) natočen velmi precizně a zvraty jsou jen těžko předvídatelné. Vypadá to na skvělý seriál - jen tak dál. Pilot: 9/10
Teorie velkého třesku (2007)
Lovci duchů (2005)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Nebo přesněji: ,,Jak jsem okopíroval legendární seriál.'' Patrick je asi jediným světlem tohoto seriálu. Na samotném začátku asi každý fanoušek ,,Přátel'' rozpozná shodu. Dále se pak fanoušci dělí na dvě skupiny. Jedna očekává další bombu, která převzala pouze námět. Druhá tuší, jak to celé vlastně dopadne. Optimisticky jsem asi do prvních tří řad doufal, že to bude ta první možnost, avšak řady další už to jen zhoršovaly a utvrzovaly mne v neoriginalitě seriálu. Poslední epizoda ve mne však zanechala tak krásný pocit, že nemám sílu snížit své hodnocení a proto i po několika změnách nechávám 10/10.