Recenze (15)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Začátek filmu je celkem uchazející, ale tak po 10 minutach filmu až do konce se musí pan Abraham obracet v hrobě a volat po odplatě. Prostě a jednoduše hrozná, ale opravdu příšerná ptákovina.
Fakjů pane učiteli (2013)
Čekala jsem od toho hrozně málo, ale byla jsem překvapená jak vtipné to bylo.
Srbský film (2010)
Absolutně netuším jak tento film hodnotit.Je to nechutné a šokující. Ale i tak jsem to musela dokoukat do konce. Po kterém mi bylo ještě víc zle jak na začátku.
Rychle a zběsile 7 (2015)
I kdyz je to uz 7 díl, a asi i posledni, je to stále bomba. Bavi mě každa minuta. R.I.P
Návrat kouzelníků: Alex versus Alex (2013) (TV film)
I přesto že mám ráda pubertální krávoviny co je moc je příliž.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Zkouknuto 10 minut a jedina možna reakce je OMG! :-(
Kanibalové (1980)
Nechutné, morbidní a perverzní. Tento film jsem poprvé viděla v 17 letech na VHSce. A tenkrát jsem nemohla dva dny spát. Pořád jsem myslela na chudáka želvu. Dnes, po 13 letech mám tento film na DVD. Ale vím, že se na něj už v životě nepodívám.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak ve hře o trůny se o ty trůny opravdu hraje. Jedná se z mého pohledu o velmi pěkný HBO serial. Hltám každý díl a úpěnlivě čekám kolik lidí, a kdo zase umře. Většinou jsem v šoku, protože jsem nečetla knihu a ani se ktomu nechystam. Za mne 100%
Pelíšky (1999)
Klasika, plná klasických herců a klasických hlášek. Ani za 20 let své existence neztratil tento film náboj. Jde o velice vtipnou parodii na komunismus a dobu která nebyla asi pro nikoho lehká. Myslím že i děti které tuto dobu nezažily se budou za dalších 20 let bavit.
Mimoni (2015)
Tuto pohadku jsem slibila sve dcerce a tak jsme plny očekávání vyrazily do kina. Ale po prvních 20 minutách jsem hořce litovala vyhozených peněz. Jelikož po 20 minutách došla filmu šťava a zbyla jen pohádka jako každá jiná.