Poslední recenze (41)
Hra s nevěrou (2005)
"Thriller" postavený na připosranosti dnešních nemenstruujících lidí, kteří se rozhodnou, že peníze vše vyřeší. Ne, nevyřeší! Je jedno, jestli vyděrači zaplatíš, nebo ne. Dokonce je i jedno, jestli zavoláš policii, nebo ne. Pokud nejsi schopen nést následky svých činů, jsi k ničemu.
Čas (2021)
Je zvláštní koukat na řemeslně opravdu špatný film, vlastně nejen řemeslně, ale i pointou a scénářem, který ale donutí člověka přemýšlet nad tím, proč se honíme za majetky a pozlátkem, když nám těch pár let života doslova proteče mezi prsty.
Vzduchoplavci (2019)
I přes fiktivnost postavy Amelie Wren jde o jeden z nejúžasnějších příběhů šílenců, kteří byli kvůli pokroku lidstva ochotni se i zabít. Vydat se s prakticky nulovými znalostmi atmosféry do výšky kolem 10 kilometrů v plynem naplněném balónu v polovině 19.století je z dnešního pohledu asi tak stejně pochopitelné, jako snaha "odpíračů" o přilepení magnetu na 5G čip dopravený do těla jehlou při očkování... Přesto, na rozdíl od dnešních absolventů vysoké školy života, se jednalo o lidi, bez nichž bychom dnes jezdili ve vozech tažených koňmi, svítili petrolejkami a po nocích si místo internetu otevřeli maximálně ručně psané knihy, v horším případě láhev teplého piva. A pokud někdo v tomto filmu hledá drama, akční scény, milostné trojúhelníky, vědecká vysvětlení a nevidí je tam, je mi ho líto. Už se zřejmě zapomněl dívat očima těch, kteří žijí skutečný život. Bez závislostí na sociálních sítích, bez adrenalinových sportů a placených prožitků pro krátkodobé vzrušení, bez skutečných přátel, lásek a víry.