Recenze (25)
Pojedeme k moři (2014)
Je mi 14. Miluju divadlo a herce Petra Šimčáka obdivuji. Je to zábavný film o tom jak to tak nějak chodí a celkem se s tím stotožňuju. Díky za něj
Schindlerův seznam (1993)
Asi můj nejoblíbenější válečný film. Neskutečně ARTový, hlubokomyslný. Skvělý.
Madagaskar 3 (2012)
Oproti předchozím dílům odpad. Když ale vezmu film jako samostatný celek tak se zmůžu na tři hvězdy. Bohužel ale když porovnám s jedničkou a dvojkou tak musím jednu hvězdu strhnout. Proč se tento film vlastně jmenuje Madagaskar když se na Madagaskaru neodehrává? Až do poslední chvíle jsem doufal že se tam vrátí. Bohužel mě film velice zklamal. Uměle přidané nové postavy které se sem ani trochu nehodí. Mrzí mě co s filmem Madagaskar 3 udělali. 53%
Get On Up - Příběh Jamese Browna (2014)
Musím říct-sakra dobrý. Byl jsem na premiéře a je to jeden s nejlepších životopisných fimů. 76%
V peřině (2011)
Fraška rozebraná asi takhle: Karel Roden- lákadlo aby to vypadalo jako dobrý film s dobrým hercem (musel dostat hodně peněz) Lucie Bílá- další zpěvák co se rve do filmu a nemá herecký vlohy Bolek Polívka- malé děcka ho znaj ale stejně tam moc nehrál Nikol Moravcová- Brabec je známej nadrženec tak tam nějakou sexy babu potřeboval 3D- jediné co je na tomto filmu bylo opravdu kvalitní Podtrženo sečteno 5%
Žhavé výstřely (1991)
Jo jde to. Fajn parodijka. :-)
Scary Movie (1991)
Toto je horor u kterého jsem se opravdu mírně bál
Křižovatky života (2013) (pořad)
Myslím že dobrý dokument ale ne na hlavní program FTV Prima a v hlavním vysílacím čase. Dobré by to bylo třeba v sobotu před zprávamy ale jinak fajn.
Scooby-Doo 2: Nespoutané příšery (2004)
Mé dětství. Teď si uvědomuju že je to totální pitomost kterou vymyslel 15ti letý ťaman. Tak to tepr uvidím na co budou koukat moje děti