Poslední recenze (25)
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Jeden z mých hodně oblíbenějších seriálů. V seriálu jsou dokonale zpracované případy a velmi se mi líbilo roztažení některých případů i do celé série. Zřejmě díky tomu, že Sběratelé neberou vše smrtelně vážně a osazenstvo laboratoře je velmi kvalitně namícháno. NEJ je asociální Kůstka, s takřka nulovou sociální inteligencí, mající štěstí v tom, že má svůj dokonalý protipól v citově založeném Boothovi. Dvojce, Kůstka a Booth, k sobě vyloženě sedí a zbytek týmu je výborně doplňuje. Jako třešnička na dortu jsou vskutku dobře a realisticky zvtárněné oběti zločinů.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Můj oblíbený seriál. Bruce a Cybill jsou dokonalí, jejich věčné soupeření a kočkování mě dokáže pobavit. Sice starý seriál, ale pro mě má stále své kouzlo.
Tráva (2005) (seriál)
U tohoto seriálu se mohu potrhat smíchy. Poprvé jsem ho zhlédla po filmu RED kvůli Mary-Louise Parker. A nelituji, nemá chybu.