Recenze (27)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Vizualne spracovanie pekne, velkolepe, ale chcelo to viacej leteckych akcii. Pribehovo uz slabe. Vela postav islo do stratena, neustale preskakovanie v deji, ziadna kontinuita alebo zbytocne postavy a ziaden pribeh. 3.5*
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Toto bol velky boj dopozerat to. Ukazkove premrhanie rozpoctu. Otrasne efekty, otrasne vykony. Aspon na Megan sa dalo pozriet v niektorych scenach. Inak velka hroza a snad koniec serie..
Tři přání pro Popelku (2021)
Ten zaver dvoch princov...ten zabil. Odpad! Naco robit takyto remake. Zbytocne
Možné je všetko! (2023) (pořad)
Dookola tie iste tvare a trapny Danglov humor. Kedysi sa clovek bal, ze zo zachoda vyskoci Kobielsky, dnes zase Dang s Adelou. Ze je Dang blb to vieme ale aspon ta Adela si mohla zachovat vacsi vkus na televizne relacie.
Barbie (2023)
Toto bol problem dopozerat. Zaroven otrasny Ryan Gosling, a pritom to je moj oblubeny herec.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Jamie Dornan nech radsej toci dalsie 50 shades. Na neho sa nedalo pozerat. 2 hviezdy za Gal Gadot, inak hrozna vykradacka Mission Impossible
Alibi na klíč: Den D (2023)
Uroven Alibi 1 to nedobehlo. Miestami trocha silene, svadobnou scenou sa asi inspirovali Slunce seno a par facek.
Ted Lasso - Série 3 (2023) (série)
Season 3 dozrievala kazdym dalsim dielom a kazdy diel posuval latku vyssie. Mozno trosku rychly koniec ale co malo byt povedane, to aj bolo. Koniec v tom najlepsom.
1883 (2021) (seriál)
Krasne sceny a pribeh. Miestami trocha ponatahovane. Smutny zaver s novym zaciatkom, pre niekoho stastnym.
Creed III (2023)
No dobre. Velke vahanie dat 3* kvoli chybajucemu Rockymu. Snad si producenti upracu vztahy a Creed 4 opat aj s Rockym.