Oblíbené seriály (9)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Už pilotní díl byl naprosto super a zdá se, že čím je seriál a herci starší, tím je zajímavější. Občas se připomene seriál Přátelé, jako příklad se dá uvést Lilly pracující v Teddově firmě :o) Neil Patrick Harris je v roli Barneyho naprosto dokonalý a seriálu drží vysokou laťku. Člověk se u toho prostě nenudí a pro mne je to asi nejlepší sitcom co znám :o)
Dr. House (2004)
Dva a půl chlapa (2003)
Chirurgové (2005)
Dexter (2006)
Teorie velkého třesku (2007)
Opět jeden ze zábavných seriálů, který má opravdu dobrý námět i provedení
Heuréka – město divů (2006)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Když jsem poprvé viděl náhodný díl Atlantis v Tv, tak jsem měl spíše dojem, že se jedná o velice slabý odvar SG-1. Nicméně, asi nic se nemá pozorovat od poloviny a tak jsem se pustil do první série. A jelikož jsem seriálový magor, tak za týden jsem měl již 1., 2. i 3. sérii zasebou. Toto navázání mne prostě oslovilo. I přesto, že se místy objevily velice slabé epizody, tak stále převažují ty lepší a kvalitnější, které mají co říci. Pravdou také je, že převládající středověké civilizace po čase nudí, ale postupné detailnější rozebírání postav a ras tento nedostatek znatelně vyrovnává. A to nemluvím o dr. Zelenkovi, který svými hláškami, ať už v dabované, nebo originální verzi, celý seriál znatelně oživuje. A to, že v americkém seriálu zazní i poměrně dost češtiny je taktéž velice sympatické. 4+ a těším se na universe.