Poslední recenze (4)
Rychle a zběsile 8 (2017)
Zatím pro mě nejočekávanější film tohoto roku. A stal se s toho pro mě nejlepší díl FF za poslední dobu, protože tam je Jason Statham a The Rock a když potkají tak začíná palba super vtipů myslel jsem že tam bude bitka mezi nima ale ono nic snad někdy jindy.Vin Diesel se obrátil proti rodině a je to dobrý, protože to je prostě Vin, Tyrese Gibson opět vtipkoval jak mohl. Za mě je film fakt super a kino je povinné. 9/10
Logan: Wolverine (2017)
Nejlepší film s universa X-Men. Logan mi udělal velkou radost když jsem byl v kině, takový měl být Wolvie už od předchozích filmů.
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Od prvního dílu uběhlo 15 let a Xander zestárnul. Ale zase musí jít pracovat pro NSA aby dostali někoho, který hází na zem satelity. Akční sekvence jsou povedené protože to je prostě xXx film. Vrátil se také Ice Cube jako Darius Stone což nikdo nečekal po špatné dvojce,ale aspoň tam je napsaný že 11 let čekal na vytočení 9. Film se mi moc líbil a kvůli tomu dávám tomuto filmu 4 hvězdy.