Poslední recenze (6)
Corpse Party: Missing Footage (2012)
V podstatě zbytečné dějství před událostmi z OVY.
Blood-C (2011) (seriál)
Myslím si, že celkový dojem je u mne dosti smíšený. Jednak jsem rozpolcená, protože i na anime je tohle dosti přehnané a na druhou stranu příjemně udivena skvěle propracovanými charaktery postav. Dvojitá identita mi přišla již od začátku zajímavá, a proto jsem si myslela, že na ní není, co zkazit. Bohužel, jsem se mýlila. Jediné, co to kromě některých vcelku zajímavých postav zachraňuje, je hudba.
STD: Oddfjord (2012) (seriál)
Vcelku zajímavý počin. Herci sice často přehrávají, ale ve většině případů se jim to vyplatí. Příběhy jednotlivých epizod také nejsou špatně napsané a jejich ztvárnění prostřednictvím režie vypadá taky na pořádný kousek práce. Nejspíše to také bude tím, že za tím stojí jedna a ta samá osoba. Celkově se mi tento seriál líbil, ale na víc, jak čtyři hvězdičky to tedy není.