Recenze (929)
Rychlý Stripes (2005)
Tenhle animák mě nějak minul. Nebylo to zase tak špatné. Rozhodně jsem se zasmál a pobavil více než třeba u všemi opěvovaných Aut. Potěšil mě i dabing Patrika Hezuckého. (Husa)
Mrak (2006)
Kdbych nevyhrál lístky, tak bych na to ani nešel... Jednou mi to bohatě stačilo. Zkrátka žádná sláva.
Eragon (2006)
Hlavním lákadlem je rozhodně pěkně vymodelovaný drak. To ostatí už je opravdu děs. Herecké výkony, scénář, nudné a nezajímavé prostředí, kouzla a příšery... Ale tak celkově to dopadlo lépe než jsem ze začátku očekával.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Nuda, nuda a nuda. Prakticky se v celém filmu vůbec nic neděje. Děj je strašlivě natahovaný. Dětský herci jsou naprosto nevýrazný a celé to spíš připomíná levnou pohádku kterýma nás dříve krmila ČT.
Vybíjená (2004)
Bez Stillera a Norrise by to nejspíš dopadlo ještě hůř. Aspoň že tak.
Obávaný bojovník (2006)
Jete neodcházej :'(
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Konečně nějaký pravdivý "dokument" o Americké kultuře. Výborná scéna s medvědem v zmrzlinovém autě. Možná by to u nás prospělo Family Frostu.
Hory mají oči (2006)
Tak teda nevím no. V rámci žánru to není až taková ostuda, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale ten dlouhýýýýý rozjezd je fakt nedoktknutelně ubíjející a šíleně nudný. A když tam pak zase naběhnou ti počuci (kteří by radši neměli mluvit!!!), tak se vše zvrhne do klasické stříhané vyvražďovačky. Myslím že po tomto filmu přišlo spousta lepších a propracovanějších snímků jako třeba 30 dní dlouhá noc, tudíž nevidím důvod stavět hory s očima na tak vysoký piedestal.
Doba ledová (2002)
Společně s Toy Story můj nejoblíbenější animák. Hřejivý, vtipný, dojemný a s krásnou hudbou od Davida Newmana.