Recenze (413)
Obchodník se smrtí (2005)
Moc pěkné. Velmi mě to chytlo již od prvních záběrů s nábojem:) Nicholas Cage je prostě bůh:)
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Docela rozporuplný film od Menzela. Ale určitě se shodnu na tom, že mu chybí veškeré emoce a zůstala pouze chladná kostra a bohužel se to objevuje na mém hodnocení.
Octopus (2000)
Snímky z ruského satelitu a ponorka z boku:))) Hustý!!!!!!!!!!!
Oko za oko (1996)
Taková roztomilá Sally Field a výborný Sutherland. Jinak skoro nic za řeč.
O Schmidtovi (2002)
Je to poněkuď mdlé a místy zcela nudné, ale přece tam vnímáte, jak se asi může cítit muž po smrti své milované ženy a hledání smyslu života. A k tomu si můžete přidat výborné herectví Jacka Nocholsna.
O statečném kováři (1983)
Docela pěkná, místy netradiční, pohádka. Pavel Kříž je fajn. Atmosféra je také slušná a co s týče hudby, taky:)
Ostře sledované vlaky (1966)
Právem obdržel cenu akademie. Menzel je pro Hrabala ten pravý. Ví jak to natočit. A plno výborných herců jako Somr, Valenta, Brodský, i ten Neckář:)
O štěstí a kráse (1986) (TV film)
Další česká příjemná televizní pohádka. Pěkné písničky, má to vtip, krásná princezna a zároveň madlenka:) a navíc Karel Roden v roli prince:)
O zvířátkách pana Krbce (1977) (seriál)
Naprosto bezchybný večerníček s výborným hlasovým doprovodem pana Abrháma, jako malý kluk jsem se bál vévody Ruprechta:)
Pád Třetí říše (2004)
Ikdyž je to docela hodně dlouhé a občas se začnete nudit, tak Vás to dostane. Alespoň mě to dostalo. Poslední chvíle Hitlerova bungru jsou velmi sugestivně natočeny. Bruno Ganz ztvárnil s velkou razancí Adolfa Hitlera bez žádného přehnaného důrazu jeho osoby.