Recenze (413)
Dallas (1978) (seriál)
Nebýt J.R., tak se snad ani na to nedívám. J.R. byl můj "idol" v děství:) A také nezapomenutelná uvodní znělka:) A asi jeden z mála jsem viděl poslední díl, který byl opravdu moc zvláštní:)
Damien (1978)
Nevím, nějak jsem se nudil. Lehce předvídatelné umrtí každého, kdo objeví totožnost Damiena. Největším plusem je ovšem hudba Jerryho Goldsmithe, který to vše zachraňuje.
Dannyho parťáci 2 (2004)
Mě se to líbilo. Sice nedosahuje kvalit prvního dílu (ale to je již prokletí každého pokračování), tak je to stejně zábava. Naprosto cool a stylové. Pobavila mě scéna, kdy se parťáci dohadují o svým jméně:) Musel jsem to vidět asi třikrát, abych pochopil co se stalo vlastně konci a proč:)
Dannyho parťáci 3 (2007)
Je to tu. Danny a jeho povedená partička se opět vracejí do Vegas, aby dali za vyučenou panu Bankovi (v podání Al Pacina) který sehrál nefér hru s Reubenem. Jak v jedné scéně bylo řečeno (slova upravím na tento film) - má to šmrnc, vtip, elegantnost a je vždy spolehlivý k divákovi:)
Děkujeme, že kouříte (2005)
Výborná satira s výborným Aaronem Ackhart.em Trochu mi to připomínalo film Obchodník se smrtí, ale i tak skvělá zábava až do konce.
Deník šílené manželky (2001) (TV film)
Ikdyž tyhle rádoby české filmy opravdu nemusím, mě se to docela líbilo. Samozřejmě hlavně Žilková.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
No, nevím.. na první pohled se zdá, že naprosto průměrné klasické sci-fi. Ale přece, něco má do sebe. Zničí lidstvo tuhle planetu.. ? Nevím, ale rozhodně pěkné efekty:) A Keanu Reeves opět v roli, která mu sedne.
Den nezávislosti (1996)
Je to sice "plně americké", ale co! Jako dítě jsem tento film miloval a to mi zůstalo:) Už jen díky skvělé hudbě a účasti Jeffa Goldbluma. Parádní velkofilm, který chce pobavit a to se mu nenásilně povedlo:)
Dívka na koštěti (1971)
Kam se hrabe čarodějný svět Harryho Pottera. Tohle je opravdu čistě zábavné a kouzelné a hlavně české! Ano, další důkaz, že za komunistů se uměli natočit parádní snímky jako je tento. "Dexempo!" :D
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Obyčejné druhé pokračování, pár vtípků, ale hvězdy jsou hlavně za veverku:) a za vynikající animaci.