Recenze (13)
Halloween zabíjí (2021)
Nejlepší díl vůbec. Už jsem ho viděl 4x
To Kapitola 2 (2019)
Fantastické !!!
Butchers (2020)
Vynikající. Skvělý horor, jeden z nejlepších za posledních několik let.
Castle Freak (2020)
Výborné, jak od Lovecrafta...
Captive State (2019)
Od začátku jeden černoch za druhým. Čím novější film, tím je jich víc. Na to se nedá koukat. Odpad.
Syn temnoty (2019)
Vynikající a perfektní. Od dětství jsem přesně vždy o tomto toužil. Dělal bych to samé a mnohem víc. Nic jiného si ta lidská pakáž nezaslouží.
Blood Bound (2019)
Překvapivě dobrý a inteligentní horor. Výborné herecké výkony a vynikající konec. Dávám 4*
Kontakt (1997)
Jeden z nejhorších sfi-fi filmů. Hlavně kvůli trapným náboženským nesmyslům. Celý film tím naprosto pokazili.
Anihilace (2018)
Jeden z nekvalitnějších a nejnapínavějších sci-fi hororů posledních let. Na ulož.to se dá stáhnout ve vysokém rozlišení a zadarmo.
The Gateway (2018)
Neuvěřitelně kvalitní psychosci-fi thriller. Jedno z nejlepších sci-fi poslední doby.