Recenze (10)
Příšerky s.r.o. (2001)
Nechutnost s temným backgroundem jako většina dyzny piksarovek.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Ještě větší sračka, než jsem si vždy myslel.
The Late Show with Stephen Colbert (2015) (pořad)
Hrozná zmrdovina celej tenhle Colbert
Kobry a užovky (2015)
Jeden z těch lepších českých filmů
Sezn@mka (2016)
Jednu za Šárku Krausovou.
Grave Encounters 2 (2012)
Nuda jak nikdy
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Strašná splácanina, stereotypní záporák a vlastně všechno ostatní. Ale aspoň to nebyla nuda. Jako fakt jsem se bavil jak je to dementní. (spoiler)Málem jsem odpadl jak tam Cena na konci vyleze po té skále xD. Ještě k tomu zhlédnuto s titulky přes překladač ve stylu - podej mi časopis, místo podej mi zásobník apod. 65%
Naši (2016) (seriál)
Tak tohle byl hodně špatnej vtip
Mroží muž (2014)
Nejhorší konec co jsem kdy u filmu viděl. :D
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Kdyby se film celou dobu držel tempa poslední půl hodiny, byl by to masakr.