Recenze (1 005)
Sběratel kostí (1999)
Popravdĕ řečeno – vraha jsem očekávala od počátku. I tak jsem se příjemnĕ bavila při řešení tĕch prapodivných vražd. Pachatel to mĕl hezky promyšlené. Rhymeův mozek byl možná hbitĕjší, ale nakonec to byla Amélie, která ho dopadla. Tento film byl pro mě milým překvapením. Jsem spokojena, ale mohlo to být o chloupek lepší.
Černá labuť (2010)
Hvězda za konečnou scénu, kdy jí hráblo.
Domina (2010) (TV film)
2* za dvě hvězdy; Vladimíra Dlouhého a Michala Dlouhého.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Moje nejoblíbenější pohádka, kterou mohu vidět každý rok na Vánoce a stejně si ji užiju. Klasika.
Kolonie (2015)
Celkem mě pobavila "jedna" smrt. Asi jsem bezcitná, ale já se nad tou scénou zasmála. No budiž... Film jako celek poutavý, rozhodně mě nenudil. Byla mi zde naservírovaná děsivá realita tohoto Pinochetova režimu, hlavní dva hrdinové mě nenudili ani na chvíli. Takže ano, celkově za 4*, ale pořád hezkým pocitem a neurčitě popsatelnou vzpomínkou.
Milujte svého zabijáka (2002)
Vydržela jsem jen první polovinu... Proto nehodnotím.
Goyovy přízraky (2006)
Sledováno v rámci Dějin kultury. Neuvěřitelný zážitek a přitom místy očekávatelný. Konec však vyhrál 4*.
Pouta, která svazují (2010) (TV film)
Vypínám, možná ještě počkám, ale pochybuji, že se to změní...
Pelíšky (1999)
"Kde soudruzi z NDR udělali chybu?" Ale ten závěr je dokonalý.
2Bobule (2009)
Bohužel - s jedničkou nesrovnatelné... nuda.